צילום: מכבי שירותי בריאות

אם אתם “סובלים” מהתסמינים הבאים, הגיע הזמן להחליף קופת חולים.

תחשבו על זה רגע, לפני כל החלטה בחיים, גדולה כקטנה, אנחנו חוקרים, עושים השוואה ולפי זה בוחרים – בין אם ברכישת רכב חדש, לקיחת משכנתא או אפילו בסיבוב הקניות בקניון. אבל, בהחלטה שנוגעת לבריאות שלנו כמו בחירה לאיזו קופת חולים להשתייך, סביר להניח שרובנו לא באמת בחרנו, אלא פשוט מבוטחים בקופת החולים אליה רשמו אותנו ההורים כשהיינו ילדים.

התקופה האחרונה אילצה אותנו לאמץ שינויים בחיים, חלקם חיוביים וחלקם פחות, אבל היא ללא ספק הזדמנות נהדרת לחשב מסלול מחדש, לקבל החלטות מושכלות ולבחור בדברים שעושים לנו טוב, כלכלי ובריא יותר, כמו בחינת שביעות הרצון מקופת החולים בה אנחנו חברים.

לפעמים אתם מרגישים תקועים בתחילת שנות ה-2000

מוזר לחשוב על זה, אבל עברו יותר מ-20 שנה מאז שהתקדמנו מילניום והדרישה לחדשנות היא הרבה יותר מלגיטימית. אם קרה שהתבאסתם על הנגישות, היעילות או השפה של האפליקציה בקופת החולים שלכם, אתם עדיין נדרשים לשלוח פקס או להגיע לרופא רק בשביל לקבל מרשם – זו בהחלט סיבה שאין להקל בה ראש בבחירה של קופת חולים חדשה. התייעצו עם מכרים וחברים המבוטחים בקופה אחרת משלכם ונסו להשוות את רמת הנוחות של הממשקים הטכנולוגיים והגישות של השירותים המקוונים השונים.

המחיר הוא הסיבה האמתית לפחד מרופא השיניים

אם אתם מעדיפים כבר להוציא את הכסף אצל שיננית פרטית, או שאתם חושבים פעמיים לפני שאתם פונים לעזרה רפואית כמו טיפולי שיניים משמרים, או בכלל תזונאית וטיפולי רפואה משלימה – אתם כנראה א. משלמים הרבה, וחבל. ו-ב. לא מממשים את פוטנציאל ההטבות הרפואיות שאתם יכולים להיות זכאים לו בקופות חולים אחרות. ואתם יודעים מה עוד זה אומר… הגיע הזמן לבדוק אופציות אחרות.

בחנו את היצע ההטבות והמחירונים של קופות החולים השונות ובחרו את הקופה שתעניק לכם את סל השירותים המשתלם והמתאים ביותר עבורכם – זה שיבטיח שתדאגו לעצמכם, ואפילו במקסימום.

צילום: מכבי שירותי בריאות

יצאתם מהרופא והרגשתם מבולבלים

אם קרה לא פעם ולא פעמיים שהתאכזבתם מחוסר הסבלנות של הרופאים ואף חשדתם ברמת מקצועיותם – סימן שהגיע הזמן להחליף קופה. אמנם אין לכם את הכלים למדוד מקצועיות רפואית, ואי אפשר באמת לדעת כמה הרופא המטפל יהיה אדיב וסבלני לשאלותיכם, אבל כן תוכלו לבדוק מהו אחוז הרופאים המומחים בכל אחת מהקופות ולהתקרב צעד נוסף לעבר החלטה מושכלת.

בבואכם לבחור קופה חדשה – התעכבו על פריסת המרפאות והרופאים המקצועיים באזור מגוריכם ובדקו כמה רופאים מקצועיים, בתחומים הנוגעים אליכם, פעילים בכלליות במרפאות. הבדיקה הזו תיתן לכם אינדיקציה ראשונית בנוגע לזמינות התורים.

יש בחירות שהן לחלוטין מובנות

סקר שביעות הרצון שנערך על ידי משרד הבריאות ומכון המחקר ברוקדייל מצא כי 93% (!) מחברי מכבי הביעו שביעות רצון ברמה גבוהה משירותי הקופה ונגישותה. בהתאם, אין זה מפתיע שב-7 השנים האחרונות מכבי היא הקופה היחידה שצומחת. 

מכבי מספקת מענה 360 לכלל השירותים הרפואיים במקצועיות מוחלטת – מרפואה דחופה ועד משלימה.

לצד השירותים שאתם רגילים לקבל מקופת החולים, במכבי,תקבלו מענה רפואי כולל, מקיף ומשלים בפריסה ארצית, עם יותר מ-80% רופאים מומחים ושירותי בתי המרקחת – מכבי פארם, מרפאות השיניים – מכבידנט והרפואה המשלימה – מכבי טבעי.

חברי ‘מכבי שלי’ נהנים ממגוון הטבות שרלוונטיות לכל שלב בחיים, ביניהן: אימוני כושר אישיים או קבוצתיים בעלות של 23 ₪, 50% הנחה על יישורי שיניים, כ-70% הנחה על טיפולי רפואה משלימה, סל היריון גבוה ומקיף, הנחות משמעותיות ברכישת משקפיים וטיפולי לייזר, ניתוחי אסתטיקה ועוד.

ודאי כבר הבנתם שבשנת 2021 רוב הסיכויים שלא יהיה לכם צורך להגיע פיזית לקופת החולים כדי לקבל שירות. בעזרת אפליקציית ואתר מכבי און ליין, שירותי הדיגיטל המגוונים והיעילים ביותר זמינים 24/7 לרשות חברי הקופה ומאפשרים צפייה בתיק הרפואי, בקשות ישירות מרופא המשפחה בלחיצת כפתור, מערכת זימון תורים מתקדמת לרופא משפחה ו/או רופאים מומחים ושירותי אדמיניסטרציה. נוסף על סטנדרט שירותי האונליין הברור מאליו, לרשות חברי מכבי קיימות שלוש אפליקציות ייחודיות נוספות:

אפליקציית K’ – פיתוח טכנולוגי חדשני שמביא את חכמת ההמונים לעולם הרפואה, מדיאגנוסטיקה מדויקת ועד המשך טיפול באמצעות צ’אט עם רופא; אפליקציית מעקב ההיריון היא הבשורה המשמחת לכל הריונית עם מגוון הסברים ודגשים על שלבי ההיריון השונים, בדיקות מומלצות בכל שבוע ואף כתבות רלוונטיות; ‘מכבי קידס’ היא העוזרת האישית להורים – תתזכר אתכם לפני ביצוע חיסונים לילדים, תאפשר לכם להתכתב אונליין עם אחות טיפת חלב ולהתייעץ עם רופא הילדים שלכם בכל רגע נתון – בטלפון או בווידאו.

ושירותי החירום – מה איתם?

כנראה שגם אתם חוויתם בעבר את התסכול הגדול שבאי-קבלת מענה רפואי, בדיוק ברגעים בהם אתם זקוקים לכך יותר מתמיד. לכן, חשוב מאוד שתבדקו מה מציעה כל קופת חולים בנוגע לטיפול במקרים דחופים, מעבר לשעות הפעילות של המרפאות. מתוך מטרה זו בדיוק הוקמה עבור חברי מכבי רשת מוקדי רפואה דחופה בכל רחבי הארץ, העומדים לרשות חברי וחברות מכבי גם בשעות הערב. וכן, למקרה שתהיתם – זה כולל גם ערבי חג ושבתות.

בנוסף את מכבי RED- שירות אוטומטי באפליקציית מכבי לאיתור רופא זמין וקרוב אליכם במקום לרוץ למיון. 

אז הגיע הזמן להצטרף לקבוצת הבריאות הטובה בישראל- הקליקו להצטרפות:

https://bit.ly/2P9UQ8c

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn