צילום: משטרת ישראל

משטרת ישראל פיזרו מסיבת טבע בלתי חוקית סמוך לישוב מגדל

לפנות בוקר של יום שישי התקבלו במוקד 100 של משטרת ישראל קריאות מתושבי הישוב מגדל על רעש מוגזם שמגיע משטח פתוח.

צוות שוטרים שנשלח לאזור איתר מסיבת טבע בלתי חוקית בה השתתפו עשרות צעירים, חלק שתויים ומסוממים. השוטרים איתרו את מארגני המסיבה, הפסיקו את המסיבה ועיכבו אותם לחקירה ללא התנגדות.

כשסרקו את השטח על מנת לראות אם יש צעירים הזקוקים לטיפול רפואי ולהודיע למשתתפים כי המסיבה הופסקה אך הם יכולים להישאר בחוף ללא הקמת רעש. הבחינו בצעיר שעורר את חשדם. במהלך מעצרו החלו חלק מהצעירים להתפרע ולהשליך חפצים ואבנים אל עבר השוטרים ואחד מהם נאלץ אף לבצע ירי באויר.

מארגני המסיבה עוכבו וציוד הגברה הוחרם. צעירים שהשליכו חפצים ואבנים לעבר השוטרים נעצרו, מעצרים נוספים צפויים. 4 צעירים שהתפרעו והפריעו לשוטרים נעצרו וחקירה נפתחה על מנת לאתר משתתפים נוספים בהתפרעות. מארגני המסיבה צפויים להיקנס באלפי שקלים בשל קיום הארוע ללא סידורי מתאימים להבטחת שלום המשתתפים ורישיון כדין.

ממשטרת ישראל נמסר: משטרת ישראל מזהירה מארגון, קיום והשתתפות במסיבות בלתי חוקיות. מסיבות אלו המהוות כר נרחב לצריכה מופרזת של אלכוהול ושימוש בסמים, חושפות את המבלים בהם לסכנה גדולה בהיעדר האמצעים הנדרשים בחוק לקיום ארועים המוניים בר בטבע ובכללם: מים, צל, טיפול רפואי, ציוד לכיבוי אש, בטיחות מערכת חשמל, אפשרות פינוי ומודעות וכוננות של שרותי הצלה ורפואה. משטרת ישראל קוראת לציבור בדגש להורים לוודא כי מארגני המסיבות קבלו אישורים מתאימים מהרשויות לקיום המסיבה, דבר שיבטיח הערכות מתאימה לאבטחת שלומם וביטחונם של המשתתפים, בדיקה באם ניתן למסיבה אישור כדין ניתן לבצע מול מוקד 100. משטרת ישראל רואה בחומרה את האלימות שהופנתה אל עבר השוטרים ותדאג למיצוי הדין עם המתפרעים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn