חבר מועצת העיר אלי זפרני
צילום: מוטי שאשא

למרות הצהרות העירייה: החשב המלווה ימשיך בתפקידו

מאת שי רבין

למרות ההצהרות על הצלחת תכנית ההבראה האריך משרד הפנים את כהונתו של החשב המלווה בחודש נוסף. יו”ר האופוזיציה, אלי זפרני תוקף את ראש העירייה: כל תכניות ההבראה של שטרן וביטון הם בלוף אחד גדול.

בדיון שהתקיים השבוע במשרד הפנים הוחלט להאריך את המשך כהונתו של החשב המלווה בעיריית קרית שמונה. על פי ההסכם עם משרד הפנים החשב המלווה היה צריך לסיים את תפקידו בחודש אוגוסט. עם זאת, למרות הצהרותיו של ראש העירייה, אביחי שטרן אודות יציאתה של העיר מתכנית ההבראה וכניסה לתכנית “ההמראה”, החליט משרד הפנים להאריך את כהונתו של החשב המלווה בחודש נוסף.

במשרד הפנים לא פירטו מה היו השיקולים שהובילו להחלטה זאת. עם זאת גורמים במועצת העיר משערים שמכיוון שכעת עומד ראש העירייה מול מועצת עיר לעומתית, החליטו במשרד הפנים לדחות מעט את עזיבתו של החשב ולבחון את התנהלות העירייה במשך זמן נוסף.

חבר מועצת העיר, אלי זפרני הגיב להחלטת משרד הפנים: “כפי שטענתי בכל ישיבות המועצה, כל תכניות ההבראה או המראה של שטרן וביטון בחסות חברי הנהלת העיר השתקנים הם בלוף אחד גדול”. לדבריו, ראש העירייה מעולם לא הציג בפני מועצת העיר מסמך רשמי על הצלחת תכנית ההבראה וסיומה. “מה שהוא כן הצליח לעשות, זה לעשוק באכזריות רבה את תושבי העיר בתחומים רבים במשק הבית, הגדלת דו”חות החניה, מדידות הבתים, גביית היטלים למיניהם וגזירות כלכליות כבדות. חברי הקואליציה בראשות אביחי שטרן עדיין שותקים שתושבי קריית שמונה סובלים ונאנקים תחת הנטל. התוכנית היחידה שהם הפעילו היא תכנית הגזירות המקומית ותושבי קריית שמונה נאלצו לשלם מכיסם את ההתנהלות והמחדלים של אביחי שטרן חסר הניסיון וחסר היכולות”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn