פורים צילום באדיבות יחסי ציבור חלי ממן (1)

משלוח מנות בריא, איזון בין מסורת לבריאות

חג פורים המשמח מתקרב, רבים מאיתנו מצפים למשלוח המנות המקובל של פינוקים טעימים. עם זאת, עבור אלה השומרים על אורח חיים בריא, שפע הפינוקים עמוסים בסוכר ושומן והם מהווים עבורם אתגר ומכשול.

פורים צילום באדיבות יחסי ציבור חלי ממן (1)

“עם קצת יצירתיות ותכנון מראש ד״ר איה בן שלום, מנחה בכירה בחלי ממן, רשת המתמחה לאורח חיים בריא מסבירה: אפשר לחגוג את חג הפורים ועדיין להזין את הגוף בפינוקים בריאים ומעניקה לנו עצות:

  • העדיפו מרכיבים עשירים בחומרים מזינים: בעת הכנת משלוח המנות, התמקדו בשילוב והעשרת הסלסלה בחטיפים עשויים דגנים מלאים, שפע פירות , אגוזים ואפילו בקבוק שמן זית. 
  • צלחת צבעונית: כדי להפוך את משלוח המנות ל”יפה בעין”, שלבו פירות, קערה צבעונית גדולה, העמיסו אותה בשיפודי פירות צבעוניים. גם בריא וגם יפה.
  • משלוח מנות לאוהבי פחמימות – קחו קערת  פסטה עמוקה ושלבו בה לחמים מדגנים מלאים, פסטה מחיטה מלאה ותוספות כמו חטיפי דגנים בריאים וכד.
  • אם אתם מכינים את משלוח המנות בבית – בחרו שיטות בישול בריאות כמו אפייה, צלייה, אידוי. כך תפחיתו שומנים מיותרים ותשמרו על טעמים טבעיים ובריאים.
חשמל השמש
  • הכל בריא אך במינון! זו הגישה שלנו ולכן אפשר בהחלט לשלב חטיפים וממתקים קנויים במשלוח אבל בהחלט במידה ולשלב גם אוזני המן ביתיים, ריבות טבעיות, מיני פשטידות, עוגיות גרנולה בריאות, עוגיות שוקולד ציפס, קופסא עם גרנולה ביתית טעימה וכדומה.   זכרו שמתינות היא המפתח!  תהנו מהפינוקים במנות קטנות יותר ואזנו אותם עם אפשרויות בריאות יותר.
  • צרפו עציצי תבלין, פירות חתוכים או השקיעו בארוחת בוקר מלאה ובריאה בתוספת רטבים בהכנה ביתית, צרפו מכתב אישי ולכולם פורים שמח ובריא!
  • משלוח מנות מרענן – הכינו משלוח מנות מלא במשקאות מרעננים כמו משקאות טבעיים, מיץ סחוט, בקבוקי תה קר, תערובות צמחים להכנת תה קר וכד.

אושר לגוף ולנפש כאחד. חג פורים שמח ובריא!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn