משלחת מיוחדת של ראשי ערים מניו יורק, קנזס, קליפורניה, פלורידה ולוס אנג’לס  הגיעה השבוע לביקור מיוחד בקריית שמונה.

המשלחת פנתה למשרד החוץ הישראלי וביקשה להגיע לצפון במיוחד כדי להכיר את ראש העיר הצעיר במדינה ולהיחשף למהלכים הכלכליים החדשים שמקדמת העירייה בימים אלה.

במהלך המפגש, העניק ראש העיר אביחי שטרן, סקירה היסטורית של העיר ואת המהלכים החדשים למיצובה וקידומה של העיר כמוקד יזמות אזורי.

“כבוד הוא לי לארח משלחת כל כך מכובדת של ראשי עיר מארצות הברית שהגיעה במיוחד כדי להכיר אותי באופן אישי ולשמוע על המהלכים שאנו מבצעים כדי להפוך את קריית שמונה לדבר הבא”, אמר ראש העיר שטרן.

“הבחירה בראש עיר צעיר היא חלק מהמסר החדש של העיר, ואנו רואים היום בקריית שמונה שותפה אמיתית למגוון פרויקטים שנבחן בקרוב. עקבנו אחרי התנהלות העיר בחודשים האחרונים במיוחד בכל מה שקשור לפודטק ואני חייב לומר שאתם צועדים בכיוון הנכון”, אמר ראש העיר של לוס אנג’לס.

המשלחת אשר התעניינה ביוזמת הפודטק, קיבלה סקירה בנושא על המהלכים המקודמים בימים אלה ממנהל התקשורת וקשרי ציבור של יוזמה לאומית וקרן ההשקעות JVP , ניסן זאבי, אשר הציג את מיזמי האקסלרטור, ההטבות והתמריצים לחברות, הקמת האב ועוד.

“אנחנו מתרגשים לראות איך עיר שהתנהלה בעבר סביב איומים בטחונים הפכה לעיר של יזמות והזדמנויות”, סיכמו את הביקור המוצלח ראשי הערים מארצות הברית.

בסיום המפגש הוחלט על יצירת פורום משותף לקידום מהלכים כלכלים בשיתוף הערים האמריקאיות.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn