התלמידים שהשתתפו בפרויקט “עירי קריית שמונה” קיבלו את הספר שכתב יונדב מזרחי ז”ל, “משל האצבעות”, שמלמד על כוחו הקסום של שיתוף הפעולה

השבוע נערך בפארק הזהב יום שיא לימודי לתלמידי כיתות ד’ מבתי הספר בקריית שמונה.

לאורך השנה למדו התלמידים על עברה של העיר, על אתרים היסטוריים בעיר, על אירועים משמעותיים לאורך השנים ועל המנהיגים המקומיים מתחומים שונים זאת כחלק מלימודי מולדת, חברה ואזרחות.

יום השיא התקיים ביום אזכרתו של יונדב מזרחי ז”ל, שהיה מנהל אגף החינוך ומנהל פסג”ה בקריית שמונה. מזרחי היה דמות חינוכית מוכרת שהחל את מסורת הלמידה על העיר. הטקס התנהל בנוכחות בני משפחתו.

יום השיא נפתח הבוקר בברכת ראש העיר אביחי שטרן:

“אין עבר בלי עתיד ואין לנו זכות קיום אם לא נלמד, נכבד ונוקיר את האנשים שבנו את קריית שמונה. אני גאה בתלמידי העיר על  הבקיאות שהם מגלים בנעשה בעיר, בעבר ובהווה. אין לי ספק כי ככל שיודעים יותר דברים על עירנו, כך גם מתחברים ואוהבים יותר את קריית שמונה”.

אבישי מזרחי, בנו של יונדב, סיפר על דמותו של אביו והדרך החינוכית המיוחדת בעבודתו כמנהל. לאחר הברכות והטקס אותו הפיקו תלמידי בית הספר תל חי, השתתפו  התלמידים בפעילות תחנות. צוות המארגנים ציינו בסיפוק את הרצינות, הלמידה  ושיתוף הפעולה עם צוותי בתי הספר לאורך כל השנה, דבר שהביא להצלחת היום.

התלמידים שהשתתפו בפרויקט “עירי קריית שמונה” קיבלו את הספר שכתב יונדב מזרחי ז”ל, “משל האצבעות”  שמלמד על כוחו הקסום של שיתוף הפעולה.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn