גימלאי רט”ג ומתנדב יחידת חילוץ גליל, פרץ גלעדי
צילום: באדיבות המשפחה
פרץ גלעדי ז”ל
צילום: דוברות המשטרה

מיחידת חילוץ גולן נמסר: “יחידת חילוץ גולן אבלה וכואבת, ומשתתפת בצער משפחת גלעדי על לכתו בטרם עת של חברנו פרץ גלעדי. פרץ היה ממקימי היחידה, והקדיש את חייו להצלת חיים בארץ ומחוץ לה בהתנדבות מלאה. כמו האבנים הצמחים ובעלי החיים בטבע שכל כך אהבת וכיבדת היית גם אתה חלק מנופי הגליל. אין זה מקרה שהלכת מאיתנו בזמן שהיית בדרכך להציל משפחה שנקלעה למצוקה, בנחל עמוד שהיה לך כבית. יהי זכרך ברוך”.

רשות הטבע והגנים: “גימלאי רט”ג ומתנדב יחידת חילוץ גליל, פרץ גלעדי, אדם משכמו ומעלה יצא היום לסייע בחילוץ משפחה שכנראה סבלה מהתייבשות בנחל עמוד. במהלך החילוץ מעד ונפל אל מותו. תחקיר מלא ייערך מחר. עובדי רט”ג המומים מהמוות ומוסרים תנחומים למשפחה האבלה, ובכללם לבנו עמיחי המשרת היום כפקח בגולן”.

במשטרת ישראל התקבל בשעות הערב דיווח על משפחה שנקלעה למצוקה במהלך טיול בנחל עמוד כתוצאה ממחסור במים. למקום הגיע פקח רשות הטבע והגנים, מתנדב מטעמם ויחידת חילוץ גליל. במהלך החילוץ, המתנדב מטעם רשות הטבע והגנים (72) מעד ונפל מגובה רב. הוא נפצע ופונה לבית החולים זיו שבצפת. בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

דוברות המשטרה (צפון) יחידת חילוץ גליל-כרמל נמסר כי, במהלך חילוץ בנחל-עמוד, מתנדב מטעם רשות הטבע והגנים (72) ולשעבר מחלץ מוביל ביחידת-חילוץ “גולן” מעד ונפל מגובה רב. הוא נפצע באופן אנוש, טופל בשטח ע”י מתנדבי יחידה החילוץ גליל כרמל ופונה לבית החולים זיו שבצפת בעזרת מסוק של חיל-האוויר. שם נאלצו לקבוע את מותו. אנחנו משתתפים בצער המשפחה.

גיא גרברסקי מפקד יחידת החילוץ גליל כרמל מוסר: “מתנדבי יחידת חילוץ גליל-כרמל של משטרת ישראל המומים וכואבים את מותו הטראגי הערב של פרץ גלעדי ז”ל, בעת שעסק בחילוץ בנחל עמוד, ומשתתפים בצערו הכבד של משפחת גלעדי. פרץ איש יקר, פקח רשות הטבע והגנים בעבר ופנסיונר הרשות הטבע והגנים התנדב שנים ביחידת החילוץ גולן”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn