צילום: דובר צה”ל

תושבי הגליל העליון רמת הגולן היקרים,

בתקופת החגים, על פי המסורת, אנו נמצאים בחשבון נפש בסיכום השנה שעברה עלינו ובמבט אופטימי על השנה המתחדשת עלינו לטובה. אנו נזכרים שוב במקום ממנו באנו, מתבוננים בנקודה בה אנו נמצאים ומכוונים אל היעד אליו אנו רוצים להגיע.

תקופה זו מהווה מעין עצור אישי שבו עלינו להביט קדימה, לברר לאן מועדות פנינו ולזכור כי יצירת מציאות אחרת, טובה יותר, תלויה אך ורק בנו, במעשינו.

ההגנה עליכם, תושבי הצפון ושמירה על אורח חיים תקין במרחב, זה מה שמניע את הגדוד לבצע את משימתו בצורה הטובה ביותר. אנו עוסקים בסיורים, איסוף מידע, אימונים, וכל זאת על מנת לשמור עליכם ועל השקט בגזרתנו.

משפחת ״עיט״ מכילה בתוכה לוחמים, לוחמות, בקא״סיות, פלס״מ ואחזקה שמטרתנו הגנה על תושבי הצפון במרחב רמת הגולן והחרמון. בעזרתכם הגדוד מעצב את הערכת המצב, מוביל ומחולל אירועים ומבצעים רבים, ועוד נכונים לנו עוד.

עלינו לזכור – ניתנה לנו הזכות וגם החובה להוות סמן ימני, לאות, לדוגמה ולמופת בהגנה על גזרה בעלת אופי ייחודי, נוף מרהיב, שמאחוריה עומדת היסטוריה רבה.

לסיכום, האתגרים המבצעיים, המקצועיים והפיקודיים שידרשו מאיתנו הם רבים וגדולים, פעילות סיזיפית ואויב משתנה, אך גם להם נוכל כפי שיכלנו בעבר. אנו נמשיך ונתכונן למלחמה, נחדד את הכשירות הייעודית, נלמד את האויב ואת השטח ונהיה מוכנים ונכונים לכל משימה.

מאחל לכם חג שמח, שתהיה לנו שנה טובה מלאה בעשייה ושמירה על ביטחון המדינה. נצלו את תקופת החגים לחיזוק הקשר המשפחתי לאחר התקופה המאתגרת שעברנו בעקבות הקורונה, ולמנוחה לקראת לבנת האימון הגדודית.
אני גאה בכם, גדוד 595 המשיכו לעשות את עבודתכם נאמנה, ישר כוח.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn