צילום: אהרון מאיר דמרי

מאת אהרון מאיר דמרי.

הפסד צורם לעירוני איתוראן קריית שמונה למכבי חיפה בתוצאה 4-2.

המשחק נפתח נהדר מבחינת קריית שמונה. שער יתרון בדקות הפתיחה של החלוץ לוסיו נתן אופטימיות לשתי דקות בלבד כשמצב נייח של מכבי חיפה מצא את בלמה של הירוקים לבדו בתוך רחבת החמש של קריית שמונה, והאחרון כבש בקלילות את השיויון.

מכבי חיפה השתלטה על המשחק והשער השני שלה לא אחר לבוא, בעיטה מדוייקת של אבו פאני מעשרים מטרים היישר לחיבורי הקורות של ברטקוש וחיפה עולה בפעם השנייה על הלוח, לאחר כמה דקות השוער ברטקוש איבד את עשתוניו ובעט בכדור בכוונה תחילה על שחקן חיפה וראה בצדק את הכרטיס האדום, מה שהשאיר את קריית שמונה בעשרה שחקנים.

השוער הצעיר נס זמיר נכנס היישר למים העמוקים בסמי עופר עד לשריקת השופט למחצית לוח התוצאות נשאר עומד בעינו חיפה -2 קריית שמונה -1.

המחצית השנייה הייתה אופרה אחרת לחלוטין, מכבי חיפה שלטה ללא עוררין במשחק והגיעה לאין ספור מצבים מול השוער הצעיר נס זמיר, אם נוסיף לזה משחק הגנה חלש מאוד של קריית שמונה נקבל משחק חד צדדי לחלוטין.

חיפה השכילה לכבוש עוד שני שערים, כאשר אבו פאני כבש את השלישי ודוניו את הרביעי, מאמן קריית שמונה קובי רפואה עשה חילופים גם כדי לרענן את השורות וגם כדי לתת לשחקניו לנוח. הרי ביום רביעי באר שבע מגיעה לאצטדיון העירוני למשחק על שש נקודות.

החלוץ הצעיר עבדאללה חליחאל שנכנס לדקות האחרונות הספיק לצמק את התוצאה בשער טיפוסי ל – 4-2, השער של חליחאל בעצם חתם את תוצאת המשחק.

אם לסכם את המשחק בשתי מילים, לא כוחות. הסיבות לכך רבות אך את הסיבות נשאיר לסיכום העונה או לסיכום הסיבוב השני בו נראה את מיקומה של הקבוצה המקומית.

בנימה אישית: אני חושב שמאמן הקבוצה קובי רפואה הוא מאמן מצויין ונותן ביטחון לכל שחקן ושחקן, גם במהלך האימונים וכן גם תוך כדי משחק. הבעיה המרכזית של הקבוצה המקומית זה לא המאמן, אלא בעיות בסגל השחקנים. כאשר הקבוצה המקומית לא מחתימה בחלון העברות ולו שחקן אחד, צריך לומר דרשני, במיוחד בתקופת הקורונה שהרבה שחקנים לא מתאמנים כמו שצריך, שחקנים שחלו בקורונה, ובעקבות צפיפות המשחקים, לא הספיקו להיכנס לכושר משחק כמו שצריך, על כך הקבוצה משלמת יקר ובמזומן.

כולי תקווה שנעבור את חמשת המשחקים הנותרים עד לסיום המחזור השני עם תשע נקודות לפחות על מנת להתרחק מהתחתית. נכון שזה נשמע כרגע די רחוק אך, ״מי שהקיש אותו נחש מפחד ממקל״. שבוע טוב.

ליצירת קשר אהרון מאיר דמרי: damriaha@gmail.com

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn