משטרת ישראל עצרה חשוד בן 25 תושב טובא זנגריה ובעלים של מסעדת המבורגר באזור בחשד לביצוע הירי לעבר מסעדת ״כביש 90״ וגרימת נזק לעבר מסעדת ״BBB״. בהתאם לבקשת המשטרה לפני זמן קצר מעצרו הוארך עד ליום שני הקרוב והחקירה בראשיתה.

כזכור, בתחילת השבוע שעבר (27/6) אלמונים ירו 50 קליעים אל עבר מסעדת “כביש 90” בצומת מחניים. במסעדה שהו במקום בזמן הירי אנשי צוות בסיום יום עבודתם. איש לא נפגע. בעלי המסעדה טענו בכלי התקשורת השונים כי אין להם סכסוך עם אף אדם ולא נעשתה אליהם פניה לגביית דמי חסות.

ארבעה ימים לאחר הירי על מסעדת “כביש 90”, גם מסעדת BBB בראש פינה סבלו מפשיעה כנגדם. עובדי מסעדת BBB  בראש פינה מגיעים בוקר יום רביעי (30/6) לעבודתם ומגלים עשרות קליעי רובה מפוזרים במסעדה כאשר נזק נגרם לחלון המסעדה. שבוע לאחר מכן יריות גם על קפה נמרוד באגמון מרקט. איש לא נפגע, נזק נגרם למסעדה שהמשיכה פעילותה כרגיל.

ממשטרת ישראל נמסר אז כי, תקבלה תלונה במשטרת ישראל לפיה מספר קליעים הונחו בסמוך לדלת הכניסה של מסעדה בראש פינה ואחת השמשות נסדקה כתוצאה ממכה. כוחות משטרה הגיעו לזירה, אוספו ממצאים וגבו עדויות. שלב זה כל אחד מהארועים נמצא בחקירה וכל כיווני החקירה נבדקים”.

כאמור היום משטרת ישראל הודיעה כי נתפס חשוד במקרה הירי במסעדת כביש 90 ונזק שנגרם למסעדת BBB בראש פינה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn