צילום: דוברות המשטרה

נעצר חשוד בניסיון רצח הלילה בחצור הגלילית

הלילה, סמוך לשעה 2:30 התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על אדם שהגיע לתחנת מד”א דקור במצב קשה. שוטרי המחוז הצפוני החלו בחקירת האירוע ובתוך זמן קצר, הצליחו לבצע, סמוך למחלף גולני, מעצר של החשוד בדקירה (37) בעת שניסה להימלט מאזור הצפון.

הקורבן (34) פונה במצב קשה (על פי גורמי רפואה) לבית החולים זיו בצפת ובהמשך הועבר לבית החולים רמב”ם בחיפה. הבוקר (חמישי) החשוד יובא לבית משפט השלום בקרית שמונה בדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

ממד”א נמסר: הלילה בשעה 02:18 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב ירדן על פצוע מאירוע אלימות שהובא לתחנת מד”א בחצור הגלילית. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופיניו לבי”ח זיו גבר בן 34 במצב קשה ולא יציב עם פציעה חודרת. נדב

פאראמדיק מד”א טארק הייב סיפר: “היינו בתחנת מד”א כשהביאו את הפצוע אלינו ברכב כשהוא בהכרה וסובל מפציעה חודרת בגופו. מיד הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב. במהלך הפינוי מצבו הדרדר וביצענו בו פעולות החייאה. בתיאום עם בית החולים הוא הוכנס לחדר ניתוח שם הרופאים ייצבו את מצבו.”

מהמרכז הרפואי זיו נמסר: בשעות הלילה הגיע לחדר הטראומה גבר בן 34 פצוע במצב אנוש מדקירה שארעה בראש פינה. צוות טראומה פתח בפעולות מצילות חיים ונאבקו על חייו. לאחר ייצוב מצבו הועבר לרמב”ם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn