במועצה אזורית הגליל העליון פועלים על פי הנחיות משרדי הבריאות והחינוך והחל מהיום (15/3) לא מתקיימת פעילות בכל מערכות החינוך של המועצה, כולל בתי ספר, גני ילדים, פעוטונים, גן אור וחינוך מיוחד.

צילום: דוברות מועצה אזורית הגליל העליון

בעקבות כך במועצה נערכים לפתיחת קווים חמים למתן סיוע ותמיכה רגשית בהתמודדות עם מגוון הקשיים והלחצים שעשויים להתעורר בתקופה זאת.

עוד אומרים במועצה כי צפויה התעניינות מצד תושבי אזורים שונים בארץ באירוח פרטי באזור הגליל העליון ומבקשים להימנע במידת האפשר מאירוח, על מנת לצמצם את הסיכון להפצת נגיף הקורונה בגליל העליון.

ההמלצות הן להימנע מהפעלת המערכות הבלתי פורמליות במתכונתן הרגילה. אנשי הסגל החינוכי (מורים / מנהלות חינוך / מדריכות / גננות) ממשיכים להיות זמינים לפניות הורים. עובדי אגף החינוך נמצאים בקשר רצוף עם בעלי התפקידים הרלוונטיים בישובים.


בהתאם להנחיות נדחו כל אירועי התרבות שבאחריות המועצה. מרכז קלור, עמותת הספורט, בית ותיקי הגליל ומרכז צעירים סגורים נכון לעכשיו (למעט שיעורי מוסיקה פרטניים שיערכו בתיאום ישיר עם המשפחות). הצוותים פועלים לגבש פתרונות ושירותים דיגיטליים שלא יצריכו מפגש והתכנסות.

ממועצה אזורית הגליל העליון נמסר כי, אנחנו עומדים בראשיתה של תקופה מאתגרת ולא קצרה. באופן טבעי קיימים בלבול וחששות, ואנחנו, במועצה עושים מאמצים גדולים כדי להיערך למצב החדש. חשוב להבין שהמקור הרשמי והבלעדי למידע הוא רשויות המדינה. אנחנו “מתרגמים” את המידע לפרקטיקה של האזור ומנסים לחשוב על פתרונות יצירתיים שיסייעו לכולנו לעבור את התקופה המורכבת שלפנינו. למטרה זאת ממשיכים משרדי המועצה לפעול ולספק מענה טלפוני.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn