ראש מועצה אזורית הגליל העליון גיורא זלץ
צילום: מועצה אזורית הגליל העליון

מועצה אזורית הגליל העליון מעדכנים הבוקר (שני, 4/1, 08:50) כי על בסיס עודפי חיסון יומיים ובתיאום עם מרכז החיסונים בגליל העליון חוסנו כל צוותי ההוראה, ומרבית צוותי החינוך בגיל הרך. בנוסף לאוכלוסיית בני ה – 60 + שחוסנו, כולל בתים סיעודיים, והעובדים של זקנים מרותקים לביתם.

במקביל לחיסון עובדי ההוראה נתוני תחלואה בקורונה במערכת החינוך עולים. במועצה אזורית הגליל העליון נכון לתאריך 4/1/21 בארבעה מבתי הספר התיכוניים (אנה פרנק, עינות ירדן, עמק החולה, הר וגיא): 4 אנשי צוות מאומתים, 6 תלמידים מאומתים, 30 אנשי צוות בבידוד , 260 תלמידים בבידוד. נוכחות ממוצעת של תלמידים (מתוך בחירה אישית של התלמידים וההורים) 55%.

ולכן, בעקבות העלייה בתחלואה במועצה אזורית הגליל העליון החליטו על בסיס הערכות המצב יומית כי, ארבעת בתי הספר התיכוניים: אנה פרנק, עינות ירדן, עמק החולה, הר וגיא החל מיום רביעי הקרוב (6/1) כיתות ז’-יב’ מתבקשים לעבור ללמידה מרחוק למשך שבועיים, לא כולל חינוך מיוחד. מועצה אזורית הגליל העליון על פי תכנית הרמזור הממשלתית ירוקה, כאשר 3 יישובים צהובים ,26 ירוקים.

ראש מועצה אזורית הגליל העליון גיורא זלץ אמר: “אנחנו יודעים שתמיד ישנן חלופות נוספות, שכנראה קיבלנו לפעמים גם החלטות פחות טובות, יחד עם זאת במבחן התוצאה, נכון להיום, יחד עם הנהלות היישובים, צוותי החינוך, ובעיקר האחריות האישית והציבורית, שלכם תושבים יקרים, אנחנו במקום טוב. יחד, בסבלנות, רצון טוב וחיוך, ממשיכים לנהל את חיינו, לצד ועם הקורונה”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn