סגן שר הפנים, יואב בן צור, האחראי מתוקף תפקידו על חופי הים בישראל הגיע לסיור מקצועי עם יו”ר איגוד ערים כנרת וראש מועצה אזורית עמק הירדן עידן גרינבאום במוקד האבטחה “כינרת בטוחה” של רשות הכינרת, וסיור בחוף המופרד שנפתח לטובת הציבור החרדי בחוף דוגית (מקטע 13) לתקופת בין הזמנים עד ל- 21.8.

צילום: איגוד ערים כנרת.
בצילומים משמאל לימין- עידן גרינבאום יו”ר איגוד ערים כנרת וראש מועצה אזורית עמק הירדן, יואב בן צור סגן שר הפנים, רוני בן חמו יועץ השר, אריה סגרון מנהל מח’ ניהול ותפעול החופים מינהלת הכינרת, שלום רנד מהנדס אגף מינהלת הכינרת ויוסי לוי יועץ השר בסיור בחופי איגוד ערים כינרת.

סגן שר הפנים בן צור התרשם מעבודות ההפרדה שנעשו בחוף ואופן הקמת המחיצות וברך על החלטת מועצת איגוד ערים כנרת להקצות חוף מופרד נוסף לזה הקיים בכינר לטובת הציבור החרדי. סגן השר אף שוחח עם נופשים בחוף המופרד שברכו על היזמה עבור הציבור החרדי והודו לעושים במלאכה.

ראש מועצה מקומית עמק הירדן גרינבאום אמר לשר בסיור, כי היוזמה לפתיחת חוף מופרד צמחה בעקבות השמיים הסגורים והמצב בו כלל עם ישראל מגיע לנפוש בחופי הכינרת ובכדי ליצור מענה נוסף לציבור החרדי בתקופת בין הזמנים בו יוצא ציבור זה לנופש וחופשת האברכים בכוללים. עוד ציין את חשיבות ההסברה לציבור על השמירה על כללי הבטיחות בבואם לרחוץ בכנרת והישמעות למצילים ולהנחיות התו הסגול.

כחלק מהסיור, ביקר סגן השר במוקד האבטחה ברשות הכינרת, “כינרת בטוחה” שנפתח בשיתוף המשרד לביטחון פנים ומשטרת ישראל. אריק טל קב”ט האיגוד ומצחי גביש מאגף הפיקוח והאבטחה הסבירו על הפעילות החשובה במוקד לשם מועבר מידע וצילומים באון ליין לאורך כל היממה ממאות מצלמות האבטחה בחופים, במטרה לשמור עד כמה שניתן על שלום הרוחצים ביום ובלילה. השר התרשם מאוד מהשירות החדש לטובת הציבור והתעניין באופן תפעולו והסיוע שניתן לנופשים כתוצאה מהעברת המידע למוקדנים 24/7 כמו גם למשטרת ישראל.

במהלך הביקור ערך סגן השר בן צור ישיבה מקצועית עם הנהלת איגוד ערים כינרת ורשות הכינרת בהשתתפות ראש מועצה אזורית גולן חיים רוקח, מנכ”ל רשות הכינרת צביקה סלוצקי, והמטות המקצועיים של כלל הגופים ושל משרד הפנים. סגן השר קיבל סקירה על חשיבות ניהול החופים על ידי איגוד ערים כינרת והאתגרים בפניהם ניצב האיגוד בימי שגרה ובימי קורונה. סגן השר הבטיח להמשיך ולסייע לפיתוח חופי הכינרת ובפרויקטים העתידיים למען כלל הציבור. וציין, כי המודל הייחודי של איגוד ערים כנרת מוצלח מאוד ויש להעביר מודל ניהולי זה לכלל הרשויות אשר בתחומן חופים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn