השבוע התבשרו בחוג ללימודי מזרח אסיה במכללה האקדמית תל חי על זכייתם של דוד שצקי ואדם ווינטראוב, הלומדים בשנה ב’, במלגת לימודים תחרותית ויוקרתית מטעם ממשלת טאיוואן. דוד ואדם מתכוונים לצאת לנסיעת לימודים באוניברסיטת וונזאו הממוקמת בעיר גאושיונג בדרום טאיוואן שחתומה יחד עם המכללה על הסכם שיתוף פעולה בתחומי מחקר וחילופי הסטודנטים.

צילום: דוברות המכללה האקדמית תל חי

דוד שלומד בחוג ללימודי מזרח אסיה מסלול סין, ואחד משני הסטודנטים שזכו במלגת הלימודים מטעם ממשלת טיוואן, משתתף יחד עם יעל דהאן סטודנטית נוספת משנה ב’, הלומדת בממסלול יפן, בהתמחות בלשכת המסחר ישראל-אסיה. ד”ר סופיה כץ, מרצה בחוג,  סיפרה כי במסגרת ההתמחות דוד אחראי על תחום סינגפור ויעל על תחום קוריאה הדרומית והפיליפינים. לדבריה: התמחות בלשכת המסחר ישראל-אסיה במהלך הלימודים מעניקה לסטודנטים יתרון מובהק בהשתלבות בשוק התעסוקה לאחר סיום התואר’.

מהכללה האקדמית תל חי נמסר: “זו הפעם הראשונה שסטודנטים מהחוג בתל-חי, החוג היחיד בישראל ללימודי מזרח אסיה במכללות בישראל נוסעים לשלושה חודשי לימודי שפה בטאויוואן במהלך התואר. הזכייה במלגה לטאייואן זאת הזדמנות נהדרת עבור הסטודנטים להעלות את רמת השליטה בשפה הסינית ולהכיר טוב יותר את העולם התרבותי הסיני. בתל-חי מקווים שתיווצר מסורת חדשה של נסיעות לימודיות לטאיוואן שתצטרף ליעדים כגון סין ויפן, אליהם נוסעים תלמידות ותלמידי החוג במהלך הלימודים או מיד אחריהם”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn