צילום: המכללה האקדמית תל חי

אירוע הגמר של האקתון בינלאומי התקיים לאחרונה בהשתתפות סטודנטים משלושה מוסדות אקדמאים: המכללה האקדמית תל-חי, המכון הטכנולוגי בחולון HIT, ואוניברסיטת לוצרן בשוויץ. במסגרת האקתון, התבקשו הסטודנטים מהמוסדות השונים, להתמודד עם אתגרים שונים של בית החולים שיבא תל- השומר, בנושא חוויית המטופל והמלווה שלו בעת הקליטה למחלקות בית החולים השונות.

בתחרות השתתפו 10 סטודנטים הלומדים בתכנית יזמות במכללה האקדמית תל חי, אשר הגיעו להישגים מרשימים: בראש שני הצוותים אשר הגיעו למקומות הראשון והשני, עומדים סטודנטים מתכנית יזמות תל-חי: תום אלוש מהחוג לפסיכולוגיה ואריה לב זלקינד מהחוג למדעי הסביבה. בצוות שהגיע למקום השלישי השתתף, גם כן, סטודנט מתכנית יזמות תל-חי: הראל מנדיל מהחוג לפסיכולוגיה.

הצוות המנצח הציע ערכת קליטה Well-calm השמה את המלווה במרכז ודואגת לצרכיו השונים במהלך ההמתנה לאשפוז, הן מבחינה פיזית, והן מבחינה נפשית. הפרס לצוות המנצח עומד על סך 2500 יורו, שיחולקו בין חברי הצוות.

במהלך האקתון, צוות של רופאים ואנשי סגל מבית החולים שיבא ליוו את הסטודנטים, סיפקו מידע על המתרחש בבית החולים, וענו על שאלות לאורך כל האירוע. שפת ההאקתון, מטבע הדברים, הייתה אנגלית, דבר שהוסיף אתגר משמעותי למשתתפים.

בתום יומיים וחצי של פעילות אינטנסיבית ושימוש במגוון טכנולוגיות תקשורת והפקה (zoom, loom, discord) הקליטו הצוותים סרטוני גמר אשר נבדקו במהלך סוף השבוע על ידי 6 שופטים. באירוע לקחו חלק מנהלי מרכזי היזמות של כלל המוסדות, מנחי צוותים, מנטורים ושופטים מתל-חי, מהמכון הטכנולוגי ומאוניברסיטת לוצרן, רובם בהתנדבות מלאה.

מירה הרשקוביץ מנהלת תחום היזמות וקשרי תעשיה במכללה האקדמית תל-חי: “אנחנו גאים בכל הסטודנטים היצירתיים ובעלי המעוף של תל-חי אשר ידעו ליישם עקרונות של חשיבה יצירתית ולהציע פתרונות בתחומי תוכן מאתגרים המוציאים אותם מאזור הנוחות וממרחב הידע והמקצועיות המוכר להם”.

צוות בית החולים שיבא, אשר ליווה את האקתון, אמר כי, בכוונתו להמשיך את התקשורת עם הסטודנטים ולערב אותם בתהליך הפיתוח.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn