מחקרים רבים מראים כי תזונה נכונה היא אחד מכלי המניעה האפקטיביים ביותר מפני מחלות אומרת רחלי בהרל מחברת ספר המתכונים “פשוט משפחה בריאה”. כל מערכות הגוף מושפעות מהתזונה ולכל אדם יהיה זה נכון לעבור לתזונה בריאה. אם הוא בריא או אם הוא מתמודד עם מחלה ורוצה לשפר את היכולת השיקומית של הגוף, להקל על הסימפטומים ולהאט את התקדמות המחלה. אומרת רחלי בהרל.

קרדיט צילום: לוויני תקשורת

רחלי בהרל, נשואה ואם לשני בנים (17, 19), מורה לתיאטרון במקצועה,חובבת בישול בריא, שהתמודדה בהצלחה עם אתגרי התזונה הבריאה.בהרל אומרת כי היא חיה כבר שנים רבות בבריאות טובה, עם האבחון הרפואי שקיבלה, וזאת בעזרת שינויי תזונה ואורח חיים. הספר שכתבה בהרל הוא תוצר של מחקר אישי רב שנים, שנועד להשגת בריאות המשפחה בעזרת תזונה. בהרל אובחנה לפני כ-20 שנים כחולה בטרשת נפוצה, אשר הובילה אותה לשינוי משמעותי באורח החיים. אני מאובחנת כבר שנים רבות, ולשמחתי חיה עם הכותרת הזו בשלום. בשגרה אני חיה ללא סימפטומים כלל. למדתי להקשיב לגופי וללכת אתו ולא נגדו. התזונה הטבעית שאימצתי משחקת תפקיד מרכזי בשמירה על בריאותי”. אמרה בהרל.

הספר החדש “פשוט משפחה בריאה” מציג קודם כל אמת קטנה ופשוטהאומרת בהרל. אוכל בריא יכול להיות טעים, ואפילו טעים מאוד. בהרלכתבה את הספר מתוך מצוקותיהם של הורים רבים המחפשים את הדרך הנכונה לשינוי תזונתי. הורים המבקשים לדעת מהי אכילה בריאה ונכונה עבורם ועבור משפחתם. ואיך עושים את זה בעידן של מזון מעובד, מהיר ומוכן. בהרל מעניקה בספרה כלים פרקטיים באמצעות מתכונים, עצות ופתרונות לניהול בית בריא, ומעודדת הכנת מאכלים מזינים עם הילדים.

בספר מקבלים את הבמה חומרי הגלם מן הצומח, היות כי יש חשיבות גדולה בהעברת המזון הצמחי והלא-מעובד למרכז הצלחת, ובהיכרות עם השפע האין סופי הגלום בו, שפע של צורות הכנה והגשה, היכרות אינטימית את הכוח האדיר והמרפא של תזונה מיטיבה” אומרת בהרל.ומוסיפה כי היא יודעת שכל כולו נמצא בשליטתנו.

“פשוט משפחה בריאה” הוא הספר המקיף ביותר שנכתב בישראל של המאה ה21 בנושא תזונה בריאה בהיבט המשפחתי והוא מותאם בדיוק למשפחה הישראלית אומרת בהרל. הספר נגיש ונוח ומיועד למבוגרים ובעיקר להורים לילדים בכל הגילאים. פעוטות, ילדים צעירים ובני נוער. הספרבחלקו הראשון עוסק ב‘תזונה במחשבה תחילה’. בהרל משתפת את הקוראים בידע הרב שצברה במהלך המסע שלה ושל משפחתה לקידוםאורח חיים בריא. חלקו השני של ‘ספר המתכונים’ , ובו מופיעים למעלה ממאה מתכונים בריאים, פשוטים וטעימים המומלצים מאוד לשילוב בתזונה היומית. זהורית שייחי, תזונאית קלינית, ששני ספריה “הטופו” ו”לבריאות” כיכבו במטבחים רבים. זהורית, המנהלת אף היא בית המבוסס על תזונה טבעית ובריאה, סייעה בתכנים המקצועיים ובמתכונים, ואימהות רבות אחרות תרמו את המתכונים המנצחים שלהן. מוזמנים לבקר בדף הפייסבוק“פשוט משפחה בריאה” https://www.focus.co.il/product.asp?pid=239-625

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn