-כתבה פרסומית-

יש דברים בחיים שאסור לפספס או להתפשר עליהם, אחד הדברים האלו הוא בדיקת סקירה מוקדמת בהיריון. כל אישה בהיריון יודעת שכאשר היא נכנסת להיריון היא צריכה לעבור במשך חודשים אלו מספר בדיקות שונות. מטרת הבדיקות היא לוודא שהעובר שהאישה נושאת ברחמה בריא ושאין לו לקויות או מומים או מצוקה שיכולים לסכן אותו. כאשר אנחנו נקפיד לעבור את כל הבדיקות שצריך בזמן ההיריון התינוק שלנו יולד בריא יותר.

סקירה מוקדמת – למה זה חשוב?

סקירה מוקדמת היא אחת הבדיקות הכי חשובות לנשים בהיריון. בדיקה זו בודקת שההיריון תקין. כאשר ההיריון לא תקין כבר בהתחלה שלו – יש הרבה דברים שהרפואה המודרנית יכולה לסייע לנו בהם בשביל להפוך את העובר ואת האם לבריאים יותר. מומלץ תמיד להתייעץ עם גינקולוג מומחה שאנחנו יכולות לסמוך עליו ושאנחנו יכולות בזכותו ליהנות מהיריון עם תחושת רווחה ורוגע גדולות יותר. ככל שנהיה רגועות יותר בזמן ההיריון שלנו ולא יהיו לנו חרדות במהלכו – כך ההיריון שלנו יהיה בריא יותר. כיום הרבה מחקרים מראים שהיריון בריא וחיים בריאים של העובר ברחם תורמים גם לבריאות של התינוק כאשר הוא גדל והופך לילד ומבוגר. מצוקה של עובר ברחם יכולה לגרום להתפתחות של בעיות בריאות שונות מבחינה רגשית ופיזית.

למה כדאי לעשות כמה שיותר בדיקות בזמן היריון?

בזמן ההיריון חשוב לעשות כמה שיותר בדיקות. ככל שנקפיד יותר לבדוק את ההיריון שלנו כולל ביצוע סקירה מוקדמת וסקירות נוספות – כך נוכל להיות בריאות יותר והעובר שלנו יהיה בריא יותר גם. אם אנחנו בהיריון עם יותר מעובר אחד – חשוב לדעת שזה נחשב להיריון בסיכון. היריון עם תאומים או יותר משני עוברים הוא היריון שנחשב בסיכון וחשוב מאוד לוודא שאנחנו מקבלות במהלך היריון זה את הטיפול הטוב ביותר.

איך בדיקות רפואיות בזמן ההיריון ישפרו את איכות הבריאות שלנו?

בדיקות רפואיות בזמן ההיריון כמו סקירה מוקדמת יכולות לשפר את איכות הבריאות שלנו בזמן ואחרי ההיריון. היריון הוא מעמסה על גוף האישה והוא יכול לגרום לאישה לחוש חרדה, עייפות וגם חולשה. אם אנחנו רוצות להיות בטוחות שהתינוק שלנו בריא ושאנחנו גם בריאות, כדאי לנו בזמן ההיריון לעבור בדיקות סקר שונות וגם מגוון רחב של בדיקות גנטיות שנועדו לאתר מומים שאולי יש לעובר שלנו.

בסופו של דבר, חשוב מאוד שנדע להרגיש טוב גם כאשר אנחנו נמצאות בהיריון. היריון הוא תקופה מרגשת מאוד בחיים של כל אישה. כאשר אנחנו בהיריון כדאי לנו להשקיע בבריאות האישית שלנו גם מבחינה פיזית וגם מבחינה רגשית. חשוב מאוד שנשים לב שאנחנו משקיעות בבריאות האישית שלנו ושאנחנו מקפידות לאכול אוכל בריא ולעשות ספורט. היריון זה לא רישיון לאכול בלי גבולות וכאשר אנחנו נקפיד לאכול אוכל טעים שלא משמין מאוד ומזין – אז נוכל ליהנות מהיריון בריא יותר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn