-כתבה פרסומית-

אם אתם מתכננים רילוקיישן לסינגפור, כדאי שתשכרו שירותי חברת רילוקיישן, שילוח ולוגיסטיקה שתלווה אתכם לאורך כל התהליך, כולל משלוח תכולת ביתכם לסינגפור, אחסון התכולה עד הגעתכם, ומסירת התכולה עם כניסתכם לבית החדש.

בין אם אתם אנשים פרטיים שמתחילים תהליך רילוקיישן לסינגפור, או ארגון ששולח עובדים לחו”ל, נציגי החברה ישמחו לסייע לכם במעבר. שירות חברת רילוקיישן, שילוח ולוגיסטיקה כולל גם את העברת תכולת הבית דרך המכס, כולל טיפול בכל הניירת הדרושה.

איך מתבצע שירות שילוח תכולת בית?

משלוח תכולת בית לסינגפור אינו תהליך מורכב, כל עוד מקפידים לשכור את שירותי המומחים בתחום. לפני ההגעה לסינגפור, נציגי החברה יכינו ניירת שמפרטת כל פריט שנארז, כולל קבלות רכישה של מחשבים או טלוויזיות, להצגה במכס.

אנשים רבים בוחרים לעבור תהליך רילוקיישן לסינגפור בזכות הנוחות המודרנית של העיר, הקדמה הטכנולוגית, והאוכלוסייה המגוונת, אבל ללא הסיוע של המומחים בתחום, תהליך המעבר יכול להיות מורכב, במיוחד בכל הנוגע להבנה מלא של תקנות המכס. שימו לב.

תקנות המכס בסינגפור

מכיוון שסינגפור היא עיר קטנה וצפופה, אנשים שמתחילים תהליך רילוקיישן לסינגפור מתבקשים להתמודד עם מגבלות מכס רבות יותר מהתקנות שאיתן מתמודדים אנשים שעוברים לאירופה או לצפון אמריקה. הסיבה לכך היא שמחלות זיהומיות עלולות להתפשט בקלות, והממשלה נוקטת בכל הצעדים על מנת להימנע מכך.

במהלך משלוח תכולת הבית לסינגפור, נציגי חברת שילוח ולוגיסטיקה מיידעים את נציגי המכס על קבלת אישורים להעברת התכולה. הבנת תקנות המכס לסינגפור הכרחית להעברת תכולת הבית. כדי להבטיח שהתהליך יתנהל חלק, חשוב לשכור את שירותי המומחים, שיוודאו שהתכולה שלכם תגיע בשלום לביתכם החדש בסינגפור.

טיפול בניירת ומילוי הטפסים

לפני הכניסה לסינגפור, יש למלא טופס הצהרת השפעות אישיות, וטופס שמצהיר שתכולת הבית ששלחתם הייתה ברשותכם לפחות חצי שנה, ויש להבהיר שהיא אינה למכירה. נציגי החברה שמלווה אתכם בתהליך רילוקיישן לסינגפור מטפלים במילוי כל הניירת הדרושה.

נציגי החברה מטפלים גם בטפסי המכס להעברת תכולת הבית דרך האוויר, כך שגם אם המשלוח שלכם מגיע בנפרד מכם, יש צורך בהצגת טפסים אלה בשלמותם. אתם צריכים גם להיות נוכחים פיזית על מנת לתבוע את הפריטים שלכם, למרות שאתם לא צריכים להיות נוכחים כדי שהסחורה שלכם תעבור במכס.

הכנסת מכונית לסינגפור

לפני שתתחילו בתהליך רילוקיישן לסינגפור, שכולל גם את משלוח המכונית שלכם, חשוב שתזכרו שהנהיגה היא בצד שמאל של הכביש, כך שיתכן שתקצו לשקול מחדש אם להעביר את המכונית שלכם. כשהרכב מגיע לסינגפור, חברת השילוח והלוגיסטיקה מודיעה למכס.

המכונית תהיה פטורה ממכס רק אם תוכלו להוכיח מגורים בעיר, או אם בכוונתכם למצוא מקום מגורים. ברגע שהמכונית מגיעה לסינגפור, לא ניתן למכור אותה במשך שנתיים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn