האם מותר לתת צ’יפס לכלב?

-כתבה פרסומית-

בעלי כלבים רבים מוצאים את עצמם לא פעם מביטים בכלב שלהם בזמן שהם אוכלים ג’אנק פוד ומגלים שהוא מביט בהם בעיניים בורקות. הכוונה לעיניים שמבקשות לקבל טעימה מהאוכל שמריח כל כך טוב. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק האם מותר לתת לכלב מאכלי ג’אנק פוד שונים? הפעם נבדוק באופן מעמיק האם מותר לתת צ’יפס לכלב? הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים.

האם מותר לתת לכלב שלכם צ’יפס?

אם תכננתם לפנק את הכלב שלכם במאכל הפופולארי המדובר, כדאי שתדעו שמדובר במצב שראוי להימנע ממנו. לא בגלל שהכלב שלכם עשוי לגלות שהצ’יפס לא טעים לו, אלא בגלל שצ’יפס עשוי להיות מסוכן עבורו מבחינה בריאותית. כדאי לבחור אוכל לכלב עם ערכים תזונתיים גבוהים במיוחד.

מה הבעיה הבריאותית בצ’יפס?

עכשיו אתם יודעים שאין צורך לשאול ווטרינר או גורם מקצועי אחר האם מותר לתת צ’יפס לכלב? שכן, זה ברור לכם כעת. צ’יפס הוא מאכל עתיר ברכיבים שעשויים להשפיע על הכלב באופן קטלני. השמן שבו מטגנים את הצ’יפס עשוי לגרום בתור התחלה להשמנת יתר בקלות. אם לא די בכך, שומני הטרנס שקיימים בשמן יכולים להשפיע על הכלב ולגרום במקרים קיצוניים להקאות והרעלה.

מה לעשות אם הכלב אכל בטעות צ’יפס?

גולשים רבים שואלים במקומות שונים ברחבי הרשת האם מותר לתת צ’יפס לכלב?. רבים מהם לא בודקים את העניין בגלל שהם רוצים לפנק את הכלב שלהם בחטיף, אלא בגלל שהוא כבר אכל בטעות את הצ’יפס לאחר שזה היה מונח על המדרכה בעת טיול. אם נתקלתם במצב שכזה, כדאי שתדעו שעליכם קודם כל לשמור על קור רוח. הכלב יכול להרגיש שאתם נמצאים במצב של פחד או לחץ והוא עשוי להגיב לכך בהתאם. בשלב זה, אתם צריכים פשוט לשים לב אם יש תגובה חריגה מצד הכלב. במידה ולא תראו תגובה שכזו במהלך היממה הקרובה, תוכלו להמשיך הלאה. אם הוא מקיא או מרגיש לא טוב, כדאי לגשת בהקדם לווטרינר לבדיקה מעמיקה.

לסיום, גרים במרכז ומחפשים חנות לחיות מחמד ברחובות והסביבה? כדאי לכם לנסות את החנות פט ווואי שמספקת ציוד ומזון עד לפתח דלת הבית. עד כאן כל המידע שאפשר לכם לדעת מהי התשובה לשאלה האם מותר לתת צ’יפס לכלב?. כעת, כשאתם מודעים לעניין, נותר לכם לשמור את הצ’יפס רחוק מהכלב שלכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn