סמ”ר תומר וזאנה
צילום: דובר צה”ל

סמ”ר תומר וזאנה מחצור הגלילית מצטיינת מפקד בית הספר להגנת הגבולות לשנת 2021.

סמ”ר תומר וזאנה (22) קצינת אג”ם בענף תצפיתניות ומקצועות, מפקדת על מגמת הרחפן ואחראית על התחום המקצועי של הרחפנים ועל כלל קורסי הרחפן בצה”ל. סמ”ר תומר קיבלה את אות הצטיינות מפקד בית הספר להגנת הגבולות לשנת 2021 על עבודתה הקשה ומסירותה לתפקיד.

סמ”ר תומר התגייסה לצה”ל בחודש מרץ שנת 2018 לתפקיד תצפיתנית בחמ”ל אביטל ברמת הגולן. לאחר שירות סדיר כתצפיתנית, מפקדת וסמלת חמ”ל בחרה להמשיך ולתרום למדינה וחתמה קבע. בתפקיד הקבע הראשון שירתה במדור מקצועות בבית הספר להגנת הגבולות כמפקדת מגמת אמצעי תצפיתניות ופיקדה על קורסים שונים ומגוונים.

סמ”ר תומר אומרת כי, קבלת ההצטיינות ממלאת אותה בתחושת גאווה וסיפוק. “אני מרגישה שמכירים בעבודה הקשה שלנו. בחיל הגנת הגבולות המטרה מורגשת בכל משימה ובכל תפקיד. כשמכירים את התפקיד מקרוב, כפי שזכיתי לחוות, מבינים שהעשייה הבלתי פוסקת משמעותית ורלוונטית כאשר אחד הדברים הבולטים הוא הצורך לבצע כל משימה בהצטיינות על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר”.

סג”ם רוני רוגני
צילום: דובר צה”ל

סג”ם רוני רוגני ממרום גולן מצטיינת מח”ט 188

סגן משנה רוני רוגני עוזרת קצינת הנפגעים של חטיבה 188 ומצטיינת מפקד חטיבה 188 לראש השנה. סג”מ רוני קיבלה אות הצטיינות מטעם מפקד חטיבה 188 לשעבר אלוף משנה ניר רוזנברג.

סג”מ רוני (21) למדה בתיכון הר וגיא בקיבוץ דפנה. התגייסה בחודש נובמבר שנת 2019 למערך הנפגעים. עם סיום הקורס שובצה כמש”קית נפגעים בחטיבה 7. לאחר מספר חודשים יצאה לקורס קצינים. עם סיום קורס הקצינים אותו סיימה בהצלחה שובצה בתפקיד עוזרת  קצינת הנפגעים בחטיבה 188.

לדבריה של סג”מ רוני היא חווה אירועים רבים משמעותיים בשירותה בעקבות תפקידה המעצים שהוא ליווי משפחות נפגעים ומשפחות שכולות.

רס”ל אלירן פרץ 
צילום: דובר צה”ל

רס”ל אלירן פרץ ממושב אביבים מצטיין מח”ט 188 .

רב סמל אלירן פרץ נגד המטבח של גדוד 71 בחטיבה 188 ומצטיין מפקד חטיבה 188 לראש השנה. רס”ל אלירן קיבל אות הצטיינות ממפקד חטיבה 188 לשעבר אלוף משנה ניר רוזנברג.

רס”ל אלירן התגייס בחודש אוקטובר שנת 2009 לטירונות כללית. לאחר מכן החל בתפקיד טבח בגדוד האיסוף 869 ובהמשך התקדם לנגד במחנה החטיבה המרחבית 769, מחנה גיבור בקריית שמונה. לפני כשנתיים הגיע לגדוד 71 בחטיבה 188 ומשרת בגדוד עד היום. כיום רס”ל אלירן נמצא עם הגדוד בתעסוקה מבצעית על גבול סוריה בחטיבה המרחבית הגולן והחרמון.

סמל איתמר לבנר
צילום: דובר צה”ל

סמל איתמר לבנר מעמק החולה מצטיין מפקד חטיבת הצנחנים.

סמל איתמר לבנר (21) קמ”מ (קצין מבצעים מיוחדים) פלוגתי בסיירת צנחנים ומצטיין מפקד חטיבת הצנחנים לרגל ראש השנה 2021.  סמל איתמר למד בעמק החולה, אביו מרצה בחוג למדעי המחשב במכללה האקדמית תל חי ואמו מורה לטבע בבית ספר יסודי “הגומא.

סמל איתמר התגייס תחילה ליחידה שנקראת ‘דיה’, יחידה תחת חיל התותחנים שמטרתה הייתה איסוף ותקיפה  של אויב והפעלת אש של כלים מגוונים. היחידה נסגרה ועם סגירתה עבר איתמר לסיירת צנחנים. בתפקידו הנוכחי סמל איתמר קמ”מ הוא קצין מבצעים מיוחדים אשר במסגרת תפקידו הוא מתכנן ומתכלל את כל הפעילויות ההתקפיות שמבצעים ביהודה ושומרון.

איתמר שיתף בתחושותיו כשקיבל את הצטיינות על עבודתו הקשה, החרוצה והמוערכת ממח”ט צנחנים, “מרגיש גאווה, ושמח מאוד על קבלת אות ההצטיינות. כיף שרואים את העבודה שלי ומעריכים אותה, חוויה”.

רב”ט עמית טרמין
צילום: דובר צה”ל

רב”ט עמית טרמין מראש פינה מצטיין מפקד חטיבת הצנחנים

רב”ט עמית (20) מש”ק משא”ן בבא”ח צנחנים ומצטיין מפקד חטיבת הצנחנים לרגל ראש השנה. רב”ט עמית למד בבית ספר ‘הר וגיא’ וביצע מכינה חצי שנתית במכינת ‘כנרת’. במשפחתו של עמית השירות משמעותי בחיל הצנחנים כאשר אחיו הגדול שירת גם הוא בתור לוחם בעורב צנחנים.

רב”ט עמית התגייס במרץ 2020 לחטיבת הצנחנים, סיים טירונות קשה ומאתגרת בהצלחה בגדוד 202 ובתחילת האימון מתקדם עזב בשל עניין רפואי, עמית הגיע לאחר מכן לשלישות ומאז משרת שם כבר שנה וחודשיים.

עמית קיבל את ההצטיינות ממח”ט צנחנים ואמר “אני מאוד שמח שקיבלתי את הצטיינות, אני משקיע ונותן מעצמי כמה שאני יכול ושמח שרואים את עצמי, גאווה מטורפת”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn