בקריית שמונה אומרים שהוא השגריר הטוב ביותר של העיר. עו”ד בתחום הנזיקין והרפואה ומנהל את מערך הדימות בבתי החולים ‘עין כרם’ ו’הדסה’ הר הצופים בירושלים, כשהוא מצטרף לניתוחי המוח והלב המורכבים ביותר. לאחרונה נבחר ליו”ר ועדת הרפואה והמשפט של לשכת עורכי הדין. עו”ד בן לולו אומר כי הידע הרפואי מספק ערך מוסף לעיסוק בעריכת הדין.

כתבה מאת דנה אלימלך

צילומים: אלבום פרטי.

עו”ד מאיר בן לולו, גר בירושלים בשכונת רמת שרת הולילנד, מתמחה בתחום הנזיקין ורשלנות רפואית. בן לולו מנהל את מערך הדימות בבתי החולים ‘עין כרםו’הדסה הר הצופים בירושלים למעלה מ 15 שנה. בנוסף לניהול בשני בתי החולים על כל יחידותיו, שהן אולטראסאונד, MRI, CT, יחידות הצנתורים של המוח וכלי הדם. בן לולו משתתף בצנתורים של המוח, ובצנתורים של לב. המקצוע הראשוני של בן לולו הוא ניהול מערך הדימות בהדסה, והמקצוע הנוסף הוא עריכת דין בהתמחות בתחום הניזיקין וברשלנות רפואית. עריכת דין היא מקסום המקצוע בתחום הרפואי, לטובת עריכת הדין, אומר בן לולו ומסביר כי הערך המוסף שלוכעורך דין הוא בניהול מערך הדימות, והתחום הרפואי שהוא עוסק בו כבר מעל 30 שנה. לאחרונה נבחר ליו”ר ועדת הרפואה והמשפט של לשכת עורכי הדין במחוז ירושלים.

מאיר עזב את קריית שמונה בשנת 1983 לטובת לימודים באוניברסיטה בחיפה ובבית חולים רמב”ם. משם המשיך לתואר השני באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, בניהול מערכות בריאות. לאחר מכן המשיך את ההתמחות שלו בצנתורים של מוח וכלי דם כאשר עו”ד בן לולו מתלווה לפרופ’ חוסיק ווין כשהם עובדים ביחד שנים רבות. עו”ד בן לולו סיים לימודי עריכת דין בהצלחה לפני כארבע שנים, וכיום המשרד עם שני עורכי דין נוספים. בן לולו אומר שהוא מאוד אוהב את תחום עריכת הדין ועוסק בתחום תאונות הדרכים, נזיקין מול חברות ביטוח וכל דבר שנגרם בו נזקי גוף.

לאחרונה נבחר עו”ד בן לולו ליו”ר ועדת הרפואה והמשפט של לשכת עורכי הדין. משמעות התפקיד הוא מסביר, שעורכי הדין באסכולה, ובתחום הנזיקין, יבינו יותר את המהות של המבנה הרפואי, איך הוא בהתאמהלתחום המשפטי. שעורכי הדין ידעו לזהות מוטיבים נוספים של נכויות נוספות שהם יכולים לדרוש ולמקסם את התביעה של הלקוח שמגיע. התכנים יעברו באמצעות מצגות ופרזנטציות שבאמצעותן עו”ד בן לולו מעביר ידע לעורכי הדין בתחום, וגם בעזרת רופאים וטובי המומחים ברפואה. עו”ד בן לולו אומר על התפקיד החדש כי “מאוד מחמיא ואני מאוד מעריך. שבוחרים בך לתת ערך מוסף לאחר שלושים שנה, נותן ראייה אחרת בתחום הנזיקין שהוא רחב.

הקשר לקריית שמונה.

מאיר נולד בקריית שמונה. ואומר כי הוא מתרגש כשמדברים איתו על קריית שמונה, כי זה מקום שבשבילו הוא כמו “ליבי במזרח ואנוכי במערב”. אני נמצא בירושלים, והחיים טובים, עם משפחה טובה ומוצלחת,אבל קריית שמונה זה בית, יש שם את האנשים החמים ביותר. כשאני מגיע לקריית שמונה כייף לי, אנשים עוטפים אותי בחום ובאהבה.

השגריר של העיר

מאיר אומר כי הוא לא יכול לסרב לטלפונים של האנשים בקריית שמונה.אני פה בשביל התושבים. בשביל זה ייעדו אותי למקום הזה. ולכן גם כשאני עסוק ולא יכול לענות, משאירים הודעה, ואני תמיד חוזר. אני מבין את המצוקה ואת הבעיות ברפואה בצפון והפריפריה, שלא נותנת מענה לכל אותן מחלות שלהן נזקקים התושבים שלנו. וגם קושי לקבל חוות דעת שניה, לדעת שמקבלים את הרפואה הנכונה. כשתושבי קריית שמונה מגיעים אליי, אני נותן להם את מיטב הרופאים. ואם אין להם היכן ללון, אני מארח בביתי, ואנחנו עושים זאת מכל הלב. לאנשים בקריית שמונה יש הכרת הטוב. אי אפשר לתאר במילים את התחושות”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn