מאת דנה אלימלך.

נראה שאיומים בתביעות דיבה ואף מימושם הפכו לחלק משגרת החיים בעיר. תביעת דיבה של עוזר ראש העיר פאר לרדו נגד חבר מועצת העיר אלי זפרני, בטענה כי זפרני הוציא את דיבתו עת כתב בפוסט בפייסבוק על כך כי העלו את שכרו של לרדו באלפי שקלים בזמן משבר הקורונה כאשר התושבים חיים בדוחק.

לפני מספר ימים (25/9) הגיש עוזר ראש העיר פאר לרדו תביעת דיבה נגד חבר מועצת העיר אלי זפרני. כתב התביעה הוגש בבית המשפט לתביעות קטנות בצפת. הגשת התביעה היא בעקבות פרסום בפייסבוק של חבר מועצת העיר זפרני כי העלו את שכרו של לרדו באלפי שקלים, וכך נטען בכתב התביעה שהגיש לרדו: הסכם העסקתו של לרדו אושר במליאת מועצת העירייה ובהתאם על ידי משרד הפנים, בשכר השווה ל – 45 אחוזים משכר מנכ”ל העירייה ובסכום של כ – 13,911 שקלים. בחודש אוגוסט 2020 אישרה מליאת מועצת העירייה העלאת שכר בשיעור של 50 אחוזים משכר מנכ”ל העירייה. כך ששכרו עומד כיום על 15,465 ברוטו. לרדו בכתב התביעה לא הציג את תלוש שכרו לאשר את דבריו בפני בית המשפט.

לטענת לרדו ביום 22 לחודש ספטמבר פרסם חבר מועצת העיר זפרני בפוסט בפייסבוק ובו נכתב: “ולעוזר ראש העיר העלו בכמה אלפי שקלים למרות שהוא מקבל מעל עשרים אלף שקלים כולל רכב סקודה חדשה”..לרדו טוען כי זפרני מייחס לו קבלת שכר גבוהה ביותר, בתקופת משבר הקורונה, על מנת להסית נגדו את תושבי קריית שמונה ובמיוחד את המובטלים עקב משבר הקורונה, ואת ציבור עובדי העירייה בעלי השכר הנמוך לטענתו.

מחבר מועצת העיר אלי זפרני נמסר: “צר לי מאוד על השיטה המכוערת שאימצו בעיריית קריית שמונה מהיום הראשון לכהונתם של הנהלת העיר. לדאבוני הרב קואליציית השינוי הכושלת שולחת אין ספור תביעות כלפי אזרחים, עובדים נבחרי ציבור והכול בשיטת מצליח, פשוט בזיון ורשעות, ממש להקיא מההתנהלות הפסולה הזו שלהם. לנצל את המקצוע עריכת הדין לטובת מטרות פסולות לטרטר אנשים לבתי משפט, להלך אימים על אנשים פשוטים וקשיי יום , פשוט בושה וכלימה. אבל אני אינני נרתע כלל אינני חושש ואפילו מגחך עליהם. יש רק אמת אחת והיא תנצח. אמשיך ביתר שאת להיות השופר שלכם ולחשוף את הכישלונות של העירייה בעיקר בטיפול בנגיף הקורונה וכישלונות נוספים ואל מול תושבים שחשים מאוימים באופן מתמיד על ידי המנהלים הכושלים וראש העירייה הכושל בתולדות קריית שמונה. מאחל לכולכם חג סוכות שמח”.

מעוזר ראש העיר פאר לארדו נמסר: “מדובר במוציא דיבה סדרתי שמטריד אותי ואחרים בהסתה מתמשכת ושקרית, הוא עבר כל גבול אפשרי ואני מצפה מבית המשפט להציב לו גבולות של המותר ואסור. ככל ולמר זפרני יש סכסוך פוליטי כזה או אחר עם ראש העיר ונבחרי הציבור אז בבקשה שלא יערב אותי בסכסוך זה תוך כדי הכפשת שמי ושם משפחתי  בהסתה והכפשה כנגדי, כמו כן מעולם לא פגעתי בו או כתבתי נגדו או עליו. זפרני כבעל משפחה צריך לדעת את המשמעות של כתיבה מכפישה ברשת חברתית ובמיוחד כאשר מדובר בדברי שקר וכזב, שיהיה חג שמח לכולם”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn