רון פרץ ועיאד חבשי
צילום: אהרון מאיר דמרי

מאת אהרון מאיר דמרי.

שער של עיאד חבשי מבעיטת עונשין מ- 11 מטרים הביא שלוש נקודות לעמיר נוסבאום וקצת אוויר לנשימה.

קריית שמונה אירחה הערב (מוצ”ש) את קבוצת נוף הגליל. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה בלשון המעטה, אך שער אחד ממצב אחד הביא שלוש נקודות יקרות לקבוצה המקומית.

זה לא סוד שקבוצת קריית שמונה הינה קבוצה חדשה לגמרי. נוסיף לכך שתשעה שחקנים עזבו את הקבוצה והרי לכם קבוצה חדשה וצעירה שהניסיון של השחקנים בליגת העל הינו אפסי, מלבד שלושה או ארבעה שחקנים שנשארו בסגל מהעונה שעברה.

משחק נטול מצבים של קריית שמונה לעבר שער היריבה מלבד בעיטת העונשין שאותה ניצל עיאד חבשי הבלם, להזכירכם משחק שעבר מול הפועל חיפה קריית שמונה גם לא בעטה בעיטה אחת לעבר המסגרת, דבר שהמאמן עמיר נוסבאום צריך לשים עליו דגש רציני מאוד.

נעבור לכר הדשא, נוף הגליל היו טובים יותר מקריית שמונה. נוסיף לזה כרטיס אדום לעבר חלוץ קריית שמונה שבירו והנה לכם שליטה אבסולוטית של נוף הגליל על כר הדשא. מזלה של קריית שמונה שקבוצת נוף הגליל לא שיחקה בחוכמה ואפשרה לקריית שמונה הזדמנות לצאת להתקפה מתפרצת שבה נשרקה בעיטת עונשין לזכותה. את הבעיטה כבש כאמור עיאד חבשי. השער של חבשי בעצם חתם את תוצאת הסיום של המשחק. קריית שמונה 1 נוף הגליל 0. קריית שמונה כרגע עם 4 נקודות.

לסיכום ארבעה מחזורים: קריית שמונה במצבה הנוכחי לא תשרוד בליגת העל, איזי שירצקי הבעלים חייב באופן דחוף בינואר להביא לפחות שלושה שחקני חיזוק לקבוצה.

מדבריו של עיאד חבשי בסיום המשחק הערב:

צילום: דוברות עירוני איתוראן קריית שמונה
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn