בהתאם לתקנות למניעת רעשים, ביום העצמאות מותרת השמעת מוסיקה לכן, נוהל “חוף שקט” לא יופעל בחופים בחג.

 

איגוד ערים כינרת מודיע, כי במהלך יום הזיכרון (ראשון 30.4) תיסגר הכניסה לכלי רכב בחופי האיגוד עם כניסת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, החל מהשעה 19:00 ועד למחרת, יום שני (1.5) בשעה 14:00.

 

במהלך יום העצמאות צפויים להגיע אלפי נופשים לחופי הכינרת, הנחשבים לבילוי המועדף ביום העצמאות. למנגליסטים ולנופשים מציע איגוד ערים כינרת מבחר רחב של חופים משודרגים ואטרקציות בילוי לכל המשפחה. ברשות הכינרת ואיגוד ערים כינרת מבקשים מציבור הנופשים לשמור על הניקיון והסדר בחופים ולהישמע להוראות המצילים!.

 

לקראת יום העצמאות תוגברו צוותי ההסברה של רשות הכינרת שיסיירו בין הנופשים בחופים, יחלקו שקיות לאיסוף אשפה ויסבירו לציבור הנופשים את חשיבות השמירה על ניקיון מקורות המים. על מנת להקל על הגעת הנופשים לחופים יופעל גם שאטל סובב כינרת שיסיע בחינם את הנופשים ביום העצמאות (שלישי), החל מהשעה 10:00 ועד 20:00 בכל שעתיים יצא הקו מתחנת גליל סנטר בטבריה, יקיף את כל האגם הלאומי וישוב בחזרה.

 

כמו כן, על מנת לתת מענה לעשרות אלפי הנופשים החליטו ברשות, כי שירותי ההצלה בחופים יוארכו עד השעה 19:00 במהלך יום העצמאות (שלישי). ברשות מבקשים מציבור הנופשים לנהוג באחריות, לרחוץ רק בחופים המוכרזים ובסמוך לסוכות ההצלה ולהישמע להוראות המצילים.

 

עוד מציינים ברשות הכינרת, כי בחופים יינתנו שירותי עזרה ראשונה על ידי חובשים במשך 24 שעות ביממה. בנוסף, באגף פיקוח ואכיפה ידאגו לאכיפה מוגברת של חוקי החנייה בחופים והגישה אליהם באמצעות גרר, בשיתוף עם משטרת ישראל שתהיה גם היא בכוחות מתוגברים בחופים, בצירי התנועה הראשיים ובכניסות לחופים.

 

ראוי לציין, כי בהתאם לתקנות למניעת הרעשים, מותרת השמעת מוסיקה במהלך יום העצמאות. במהלך החג לא ייאכף השקט בחופים השקטים. השקט בחופים אלו ייאכף שוב לאחר צאת יום העצמאות.

 

לפרטים נוספים – כוכבית כינרת מכל טלפון – 55477*  www.kineret.org.il

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn