מאת אהרון דמרי.

צילום: אהרון דמרי

פתיחת עונה נפלאה לעירוני איתוראן קריית שמונה כשבמחזור הראשון העונה היא מנצחת במשחק חוץ קשה את מ.ס. אשדוד בתוצאה 2-0

בחירת הכותרת לפתיחת העונה לא יכולה להיות טובה יותר מזו שהניבה הקבוצה המקומית. ניצחון שתיים אפס במחזור הראשון כאשר שבוע קודם לכן ניצחו שחקניו של קובי רפואה באותה התוצאה במשחק בית בגביע הטוטו את אותה קבוצה. כמו כן, הקבוצה נמצאת כרגע נמצאת במקום השני.

המשחק במגרש הי”א היה העתק הדבק של משחק גביע הטוטו שבוע קודם לכן, קבוצתו של רן בן שמעון תוקפת, קריית שמונה מתגוננת ובשתי התקפות כובשת שני שערים ובעצם מנצחת את המשחק הכל כך חשוב הזה, ידוע לכולם כי המגרש באשדוד הוא מגרש מאוד ביתי ובין הקשים בארץ לנצח בו, המאמן רפואה עלה עם מערך שמתאים לפתיחת עונה, קישור מעובה עם יציאה למתפרצות בניסיון לעקוץ ואומנם כך היה, בפעם הראשונה היה זה יוגין אנסה שכבש, בפעם השנייה היה זה לוסיו מרנאו שחתם את התוצאה.

להגיד שהיה משחק יפה לעין, אז זהו שלא, אבל למשחק פתיחת העונה קבלתי את הניצחון בשתי ידיים, נכון שיש עוד מה לשפר בכל הנוגע לנשחקה של הקבוצה המקומית אך הרבה יותר קל לשפר לאחר ניצחון, בטח ובטח במשחק ראשון של העונה, בל נשכח שבקבוצה המקומית שכחו את טעם הניצחון במשחק ראשון מזה כמה שנים.

מה שהיה חשוב בעיניי הוא אי ספיגת שער חובה, זהו המרכיב הכי חשוב במשחק הכדורגל, הרי כשלא סופגים לא מפסידים, מה גם שחוליית ההגנה בשלושת המשחקים הראשון לא הייתה בשיאה, מרכז השדה היה די טוב, כשסמואל בראון מראה שוב ושוב עד כמה הוא דומיננטי, חוליית ההתקפה הוציאה מעצמה את המקסימום ועל כך מגיע להםם כל הכבוד, גם על השערים שכבשו וכן גם על שיתוף הפעולה.

כרגע יש למאמן רפואה זמן לשפר את הקבוצה לאחר שישנה פגרת נבחרת, כפי הנראה יגיע עוד בלם לקבוצה, וקשר חמישים חמישים יכול מאוד להוסיף לקבוצה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn