פרופ' אלרואי - ויקיפדיה

פרופ’ גור אלרואי, הנשיא הבא של אוניברסיטת חיפה.

הוועד המנהל של האוניברסיטה בחר בפרופ’ גור אלרואי, הרקטור המכהן, לתפקיד הנשיא הבא של האוניברסיטה. פרופ’ אלרואי ייכנס לתפקידו בחודש אוקטובר והוא יחליף את נשיא האוניברסיטה, פרופ’ רון רובין, שיסיים שתי קדנציות מלאות ומוצלחות.

פרופ’ אלרואי בסיור לימודי בניו יורק -ארכיון מידע 8


פרופ’ אלרואי הוא מההיסטוריונים הבולטים בתולדות העם היהודי בעת החדשה,

בשנת 2013 יזם והקים אלרואי את תוכנית רודרמן ללימודי יהדות ארצות הברית, תוכנית ייחודית וחלוצית באקדמיה הישראלית בשותפות עם קרן משפחת רודרמן. תוכנית רודרמן מכסה מגוון רחב של נושאים הנוגעים לחיים היהודיים בארצות הברית, לחברה האמריקנית ולקשר ארוך הטווח והחשוב בין הקהילה היהודית אמריקנית, מדינת ישראל והחברה הישראלית.

הוא פרסם שישה ספרים על ההגירה היהודית בראשית המאה ה-20 ומאמרים רבים בכתבי עת מובילים בארץ ובעולם. כרקטור האוניברסיטה, התווה פרופ’ אלרואי את המחויבות לקיימות סביבתית וחברתית כחזון האקדמי של האוניברסיטה והוביל את הפעילויות שבגינן דורגה האוניברסיטה במקום הראשון בין אוניברסיטאות המחקר הישראליות במדד הקיימות של Times Higher Education.
פרופ’ אלרואי הוא רב סרן (במיל.) ביחידה לאיתור נעדרים ובשנה החולפת פרסם את ספרו “ולא נודע מקומם: שישה נעדרים בקרבות תש”ח”, המתאר את סיפורם של שישה מנעדרי מלחמת העצמאות, שמקום קבורתם לא היה נודע, עד שאותרו על ידו במסגרת פעילותו ביחידה.
 
בצלחה לפרופ’ אלרואי.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn