צילום: אילן פרץ

פרחים מיוחדים, ארכיאולוגיה ודוד המלך: הצטרפו לטיולי הפריחות של קק”ל

אחרי ימים סוערים ומלאי גשם, השמש חזרה אלינו ואיתה הגיעו הפריחות המדהימות ברחבי הארץ. קרן קימת לישראל מארגנת טיולי פריחות ב-3 אתרים שונים ומזמינה אתכם להצטרף ולהינות מהיופי המרהיב שמתגלה ביערות.

טובית שפירא, מנהלת מרכז מבקרים אילנות של קק”ל: “בשבועות האחרונים אנחנו רואים פריחה מלבלבלת שהגיעה אל שיאה בימים האחרונים – וכעת אנחנו מזמינים את הציבור הרחב לבוא וליהנות יחד איתו מהיופי המרהיב הזה. קק”ל שמחה לארח את אזרחי ישראל ביערות השונים ולהעביר להם את כל המידע על הפרחים המיוחדים שכבר יצאו אל האור ביערות שלנו”.

אל עצים מיוחדים ושביל האירוסים ביער אילנות. מתי? יום שישי, י’ אדר תשפ”ג, 3 במרץ 2023 בשעה 13:00

טיול ביער מיוחד במינו, שאין שני לו בישראל, בו צומחים 350 מיני עצים זה לצד זה. במהלך הטיול, תכירו ותשמעו את סיופרם של העצים הייחודיים. כמו כן, תטיילו בשביל האירוסים שביער אילנות שעובר בחורשת אקליפטוס ובשטח פתוח של קרקעות חמרה. במהלך הטיול תפגשו פריחות מרהיבות של אירוס הארגמן, אזובין דגול, שום תל אביבי, צבעונים, שפתנים ועוד. כמו כן, תכירו את הצמחים השונים ותשמעו על מנגנוני ההתאמה לבית הגידול, תחרות על מאביקים ועוד.

אורך המסלול – כ-1.5 ק”מ. הטיול מתאים למשפחות עם ילדים מגיל 5 ומעלה והוא נגיש בחלקו לכסאות גלגלים. כמה עולה? 10 שקלים למשתתף. הטיול מותנה בהרשמה מראש ב”קו ליער” בטלפון: 1-800-350-550, או באתר האינטרנט https://salkkl.kkl.org.il/Tours/ToursSearch.aspx

צילום: אילן פרץ

אל שביל האירוסים ביער אילנות
מתי? יום שישי, י’ אדר תשפ”ג, 3 במרץ 2023 בשעות 9:30, 12:30 וב-13:00 (סיור משפחות)

טיול במיוחד בשביל האירוסים, שעובר גם בחורשת אקפליטוס ובשטח פתוח של קרקעות חמרה. בטיול תפגשו פריחות מרהיבות לש אירוס הארגמן ופרחים נוספים, תכירו את הצמחים ותשמעו גם הסבר מרתק על מנגנוגי ההתאמה לבית הגידול, תחרות על מאביקים, הפצעת זרעים ועוד.

אורך המסלול כ-2 ק”מ. הטיולים בשעה 9:30 ו-12:30 מתאימים למבוגרים בלבד, הסיור בשעה 13:00 מתאים לכל המשפחה. חשוב להדגיש כי הטיול אינו נגיש לכסאות גלגלים.

כמה עולה? 10 שקלים למשתתף. הטיול מותנה בהרשמה מראש ב”קו ליער” בטלפון: 1-800-350-550, או באתר האינטרנט https://salkkl.kkl.org.il/Tours/ToursSearch.aspx

אל גבעת התורמוסים בתל שׂכֹה
מתי? יום שישי, כ”ד אדר תשפ”ג, 17 במרץ 2023 בשעה 10:00

טיול מיוחד במינו שיוצר מפגש מרתק בין הטבע, הארכיאולוגיה וההיסטוריה במקום אחד. במהלך הטיול, תטפסו בעקבותיו של דוד המלך אל ראש תל שכה, שבדרכו תפגשו בפריחה מרהיבה. הטיול מתמקד בפריחות התורמוס וסגולתיו. כמו כן תוכלו להבחין גם בשרידים קדומים כמו רצפות פסיפס, מתקנים חקלאים, מערות ובורות. בטיול תהנו גם מתצפית על האזור ותשמעו סיפורים הקשורים בעיר שׂכה שהיתה מוכרת עוד מתקופת התנ”ך.

אורך המסלול כ -2 ק”מ.
הטיול מתאים למשפחות עם ילדים מגיל 7 ומעלה – ואינו נגיש לכסאות גלגלים.

כמה עולה? 10 שקלים למשתתף. הטיול מותנה בהרשמה מראש ב”קו ליער” בטלפון: 1-800-350-550, או באתר האינטרנט https://salkkl.kkl.org.il/Tours/ToursSearch.aspx

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn