עיריית קרית שמונה מציעה פרס כספי של 10,000 ₪ למי שימסור פרטים על זהות האחראים לשריפת גן משחקים בקרית שמונה

 

אתמול בלילה נשרף גן משחקים שנבנה לפני כארבע שנים, לטובת התושבים ברחוב הר אדמון בשכונת בימת תל חי. עלות הנזק והתיקון נאמדת בכ-150 אלף שקלים. תלונה תוגש למשטרה והעירייה נחושה לשתף פעולה עם המשטרה ועם כל גורם כדי למצוא את מי ששרף את הגן, ולגבות ממנו את סכום הנזק.

 

עיריית קריית שמונה החליטה הבוקר להחריף את המאבק נגד המשחיתים ונגד כל מי שיבצע וונדליזם ברחבי העיר. מוכרז בזאת, כי מי שימסור לעירייה או למשטרה פרטים על זהותם של המציתים,  ואותם פרטים הם שיביאו להרשעה בדין של המציתים, יקבל תגמול כספי של 10,000 ש”ח.

 

זו הפעם הראשונה שהעירייה מציעה תגמול כספי למי שמוסר פרטים על מעשי בריונות. בעירייה ביקשו לציין כי לא מדובר בהלשנה, אלא דווקא באקט של אזרחות טובה ושמירה על רכוש הציבור. “אנו מבקשים מן התושבים לסייע לנו כדי לגלות את  זהות המציתים”.

 

 

המחלקה המשפטית ברשות ביקשה להבהיר, כי העירייה לא תשלם תגמול מעל 10,000 ש”ח, ואם מספר אנשים ימסרו פרטים – סכום התגמול יחולק בין כולם יחד, ובכל מקרה, העירייה לא תשלם מעל 10,000 ש”ח. עוד מובהר, כי תגמול ישולם רק לגבי פרטים שימסרו והם הפרטים שיביאו להרשעה בבית משפט, כפי שהדבר ייבדק בידי העירייה.

 

בתמונות: ראש העיר ניסים מלכה, מנכ”ל העירייה אשכול שוקרון והסמנכ”ל יוסי אלגרסי הגיעו הבוקר לגן השרוף ונדהמו מהנזק הרב שנגרם למקום ובעיקר לתשתיות הגן.

 

 

 

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn