צילום: מועצה אזורית הגליל העליון 

פתיחת עונת הרוגבי של הגליל העליון לפני שבוע הייתה מרשימה עם טורניר ראשון לנשים ומשחק ראשון לבוגרים. קבוצת הרוגבי בוגרים ניצחו והגיעו למקום הראשון בטבלה כבר בפתיחת העונה. קבוצת רוגבי הנשים סיימו את הטורניר הראשון במקום השלישי.

כאמור בענף הרוגבי של עמותת הספורט קבוצת הנשים יצאו לטורניר ראשון לעונה. מלבד שחקניות הגליל העליון השתתפו גם שחקניות רעננה, תל אביב, ראשון לציון, וחיפה. שחקניות הגליל לא באו לאחר הכנה מושלמת, אך שמחו מאוד לפתוח את העונה. הטורניר הסתיים במקום השלישי כאשר שחקניות הגליל משיגות תוצאת תיקו אחת ושני הפסדים. בעמותת הספורט מרוצים מפתיחת העונה ומחכים כבר לטורניר הבא.

במקביל לקבוצת הנשים, קבוצת הבוגרים אירחו את “ממוטות מנשה” למשחק ליגה ראשון שהסתיים בניצחון 26-12. יניב גרטי, יוני פרטיג, דוד ליפין, ונבו אשל השיגו נקודות טריי, בנוסף לשלוש בעיטות המרה נהדרות של דניאל שמשון, לצד משחק טקטי גאוני שהביאו את הניצחון.

יניב גרטי, מנהל מחלקת הרוגבי בעמותת הספורט: “הייתה לנו אחלה פתיחת עונה. אנחנו עדין רק מסירים את החלודה ולא באים לאחר הכנה אידיאלית, אך שמחים על כל רגע שאנחנו יכולים להיות במגרש. השחקנים והשחקניות רק משתפרים בכל אימון וזה בא לידי ביטוי במגרש, בטורנירים ובמשחקים הבאים כבר נרגיש את ההבדל. אני גאה בשחקנים ובשחקניות, לא פשוט לחזור לשחק לאחר תקופת אימונים כה קצרה. אני שמח, גם אם זה רק לשבוע להוביל את הליגה הישראלית לרוגבי בוגרים, דבר שמעולם לא היה.”

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn