צילום: מועצה מקומית ראש פינה 

מועצה מקומית ראש פינה השלימה את הכנת תקציב 2021 שיובא השבוע במליאת המועצה. ראש מועצה מקומית ראש פינה מוטי חטיאל אמר כי, בהצעת התקציב הצפי לקיטון הכנסות מגביית ארנונה ואגרות בהיקף של כ – 1.5 מיליון שקלים מהנחות שמקבלים העסקים על פי חוק, במטרה לעזור להם לצלוח את משבר הקורונה.

השפעות נוספות של המשבר הכלכלי בעקבות הקורונה אומר ראש המועצה חטיאל, הן קיטון הכנסות מהיטלי ההשבחה ואגרות צנרת עקב עיכובי בניה ודחיית אכלוס מפעלים, ואילוצים מקומיים אשר משפיעים על תקציב המועצה. זאת במקביל לתקציב הוצאות שגדל על מנת לשמור על ראש פינה נקייה מקורונה וקטיעת שרשרות הידבקות, רכישת ציודי מיגון וחיטוי אישיים ולמבנים ציבוריים, הרחבת הפיקוח על הנחיות משרד הבריאות, ותמיכה בתושבים, בעיקר אלה המוגדרות “קבוצות הסיכון”, אמר חטיאל.

ראש מועצה מקומית ראש פינה מוטי חטיאל: “למרות המשבר הכלכלי נרחיב פעילות ונעצים את השירותים לתושב. זה מה שנחוץ עכשיו. אנחנו לוקחים בחשבון שבמהלך השנה אף ניאלץ לאשר הנחות בארנונה לתושבים המצויים בקשיים. כמו כן, גדלה ההוצאה על החינוך הפורמלי וחברתי. המטרה שלי ושל חבריי במטה ומליאת המועצה בשעת משבר זו היא לשמור רצף תפקודי, יותר דאגה, יותר תשומת לב, לא לקצץ פעילות למחלקות אלא להרחיב אותה בייחוד בעת הזו. לא לצמצם שירותים חברתיים אלא להרחיבם. זה מה שנחוץ לתושבים בתקופה זו. אהפוך כל אבן במטרה להעמיד תקציב טוב בו לא ייפגעו השירותים לתושבים”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn