אם חשבנו לאור פסק דינו של בית הדין העליון בליכוד כי הסאגה המשפטית בתנועת הליכוד בקריית שמונה הסתיימה אז נראה כי הדברים רחוקים מהמציאות. בית המשפט המחוזי בתל אביב הוציא צו מניעה לקיום הפריימריז למקומות 4-3 השבוע בתנועת הליכוד. צו המניעה הינו סעד זמני במסגרת תביעה מרכזית אותה מתכוונים חברי ליכוד להגיש בעניין קיום פריימריז כללי בתנועת הליכוד וביטול החלטת וועדת ההיגוי ובית הדין העליון של הליכוד.

בתוך כך פנו אותם חברי ליכוד המבקשים קיום פריימריז מלא בתנועת הליכוד לבית הדין העליון של הליכוד בבקשה לקיים דיון נוסף ומורחב במעמד 10 דיינים על עתירתם לביטול החלטת וועדת ההיגוי. הדברים כאמור באים על רקע התנגדותם העזה של חברי ליכוד אלה ואחרים לקבל עובדה מוגמרת אותה קבעה וועדת ההיגוי של הליכוד על כך שראש העיר המכהן ניסים מלכה הוא שיעמוד הראש רשימת הליכוד לבחירות הקרובות ובנוסף תהיה לו הזכות לבחור בשריון מלא את מקומות 2 ו5 ברשימה.

השעון מתקתק וזמן לא עומד מלכת על רקע המאבק המשפטי הבלתי נגמר בליכוד בקריית שמונה, והצדדים יודעים היטב כי ב26/8 זהו המועד לבחירת נציגים לוועדות הבחירות השונות. ובעיקר כי כל אחד מהמתמודדים בכל צד שהוא צריך להניע קמפיין בחירות בכל דרך אשר יבחר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn