בשבוע שעבר נערך טקס הוקרה ל”הצעירות והצעירים המובילים והמשפיעים לשנת 2020″. בין הצעירים והצעירות היו גם שתי נציגות מרשימות מקיבוצי הגליל העליון – אורטל בארי ממעיין ברוך והדר (אלחנתי) בקר ממחניים.

צילום: דנה בר און

הטקס המרגש, שהפך כבר למסורת בת ארבע שנים, הוקיר תודה לקבוצת הצעירים אשר נבחרו על ידי וועדה מתוך עשרות מועמדים. ברשימה ניתן למצוא מנהיגים חברתיים, חינוכיים ועסקיים, שונים זה מזו, אך משפיעים כולם על קהילותיהם והחברה הישראלית, ויוצרים כל אחד בדרכו חברה טובה יותר.

צילום: דיתי שמעוני

על הדר בקר, סמנכ”לית שיווק בחברת “פלסן-ראם”, סיפר קובי בן ארי, מנכ”ל החברה: “הדר נולדה בקיבוץ מחניים והתחנכה בבית הספר “הר וגיא”. הדר הייתה פעילה חברתית ואף עשתה שנת שירות משמעותית בכפר הנוער קדמה. לאחריה שירות צבאי בסיירת מטכ”ל, בתפקיד תומכת לחימה, תפקיד שבדיעבד חשף אותה לתחום ניהול הפרויקטים. היא בוגרת תואר ראשון במדעי החברה באוניברסיטת בר-אילן ותואר שני במנהל עסקים, באוניברסיטה הפתוחה. הדר קורצה מחומר של מנהיגים עם מוטיבציה אין סופית להצליח, בעלת יושרה, ערכיות, ורצון למקצוענות ללא פשרות. סוג של חיבור לא שגרתי של פרפקציוניסטיות משולבת ביכולת לראות את הדרך ולהשיג את המטרות.”

צילום: רן בן – אדיבה.

על אורטל בארי, מנהלת הקהילה במעין ברוך, סיפר רועי שרון, יו”ר הקיבוץ: “פעילותה  בגישור וביישוב סכסוכים בקיבוצה ובמועצה האזורית הגליל העליון הקנתה לה הערכה וכבוד בקרב חברי הצוותים איתם עבדה. השילוב של הידע והעשייה בתחום יישוב סכסוכים, ביחד עם התפתחות המעורבות הציבורית, יצרו אצל אורטל מסלול ברור ומכוון שהוביל אותה לקחת תפקיד מנהיגותי בקיבוץ שלנו. הקו הערכי שהיא מובילה ביחד עם היכולת שלה לתקשר עם כל אדם דיברו לחברים והיא נבחרה לוועד ההנהלה בקיבוץ, ולאחר תקופה אף נבחרה כמנכ״לית הקיבוץ. התכונות הייחודיות שלה ישרתו אותה היטב בעתיד, ואני צופה שהיא תרחיב את פעילותה מעבר למסגרת הקיבוץ אל הרמה האזורית והארצית”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn