לפני עשרה ימים (31/8) בתום חקירה סמויה שנערכה מספר שבועות אודות גבר בן 21 תושב קרית שמונה שסוחר בסמים באזור, ארבו השוטרים לנאשם בזמן שביצע עיסקת סמים עם ‘לקוח’ בקיבוץ כפר גלעדי. הנאשם הגיע למקום המפגש ופגש ברוכש ומכר לו סם מסוכן מסוג “קנבוס”. או אז צעקו הבלשים לנאשם “עצור משטרה” וזה הגביר מהירות נסיעתו וזרק שקית שהכילה סם מסוכן מסוג “חשיש” שלא לצריכה עצמית מחלון רכבו.

צילומים: דוברות המשטרה

הנאשם (21, קריית שמונה) נעצר ובחיפוש שנערך בביתו נתפסו סמים בשווי של למעלה מ35,000 ₪,  7 פלטות של סמים מסוג “חשיש” ושקיות קטנות שהכילו סם מסוג “קנבוס”. בנוסף נתפס כסף מזומן בסכום העולה על 27,000 ₪.  

החקירה שכללה שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים העלתה, כי הנאשם סחר בסמים בטלגרם באמצעות רשת שנקראת “כוכב הצפון” שהינה רשת של הפצת סמים מסוכנים באזור הצפון.

בנוסף עלה מהחקירה, כי קודם ליום האירוע ביצע הנאשם 13 עסקאות דומות במועדים שונים באזור הצפון מול “לקוחות” שונים.

בתום חקירה זריזה הועבר חומר החקירה לחטיבת התביעות של משטרת ישראל, אשר הגישה כנגד הנאשם כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום בגין עבירות של סחר בסמים, החזקה של סמים שלא לצריכה עצמית והסתייעות ברכב לבצע עבירה.

משטרת ישראל פועלת בנחישות, תוך שימוש במגוון אמצעים חקירתיים, כנגד הפצת סמים מסוכנים, במטרה להגיע לאותם עבריינים המגדלים, משווקים וסוחרים בהם, במטרה שימוצה עימם הדין ובמטרה לשמור על שלומו של הציבור

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn