במרכז השירות של חברת עמידר קריית שמונה תתבצע הזמנת תור מראש.לאחר שעמידר השיקה לפני כשנה את שירות זימון התורים שנועד לקצר את זמני ההמתנה, ולשפר את השירות המוענק לדיירי הדיור הציבורי בעיר. השירות החל מתאריך ה-15 במרץ 2020.

צילום: ענבל מרמרי

שירות זימון התורים הינו חלק ממהלך נרחב של חברת עמידר לשדרוג השירות ללקוחות הדיור הציבורי, זאת באמצעות מגוון כלים דיגיטליים המאפשרים ביצוע פעולות מרחוק בקלות וביעילות. כך למשל, פותחה אפליקציית ‘עמידר בשבילך’, המאפשרת בין היתר לדווח על מגוון נושאים לטיפול, מכל מקום ובכל עת, ושירות ‘אזור אישי’, המוצע באתר האינטרנט של החברה, דרכו ניתן לבצע פעולות מבלי לצאת מהבית.

בעמידר מציינים שכיום מרבית הפעולות ניתנות לביצוע מכל מקום על ידי הכלים הדיגיטליים שפיתחה החברה ובאמצעות מוקד השירות הטלפוני. לקוחות שבכל זאת יבחרו להגיע אל מרכז השירות, יהנו (בזכות שירות זימון התורים) מזמני המתנה קצרים במיוחד ומשירות מיטבי.

לרשות לקוחות החברה עומדות מגוון אפשרויות נוחות לזימון תור ובהן: באמצעות אפליקציית ‘עמידר בשבילך’ (תחת קטגוריית “מרכזי שירות”), באתר האינטרנט של החברה בכתובת: www.amidar.co.il (בעמוד הבית תחת קטגוריית “מידע ושירותים”) וגם בחיוג מקוצר אל מוקד השירות הטלפוני: 6266*.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn