צילום: דפנה אברהמס
צילום: דפנה אברהמס

במועצה אזורית הגליל העליון דואגים לעובדי המועצה שנמצאו מאומתים לקורונה וגם לבני הזוג ובנות הזוג המאומתים עם חבילות בריאות שמעניק ראש המועצה גיורא זלץ, לשלוח חיזוק חיובי לבתי המאומתים.

ראש מועצה אזורית הגליל העליון גיורא זלץ יחד עם עובדי מד”א
צילום: דפנה אברהמס

מועצה אזורית הגליל העליון מתפקדת עוד מגלי הקורונה הראשונים כפרויקטורים לקורונה מתוך ההבנה את צרכי התושבים והיכולת לתת מענה מהיר לבלום את התחלואה בקורונה, ולכן הוחלט במועצה בגל הקורונה הנוכחי להקל ולהנגיש לוותיקי הקיבוצים את החיסונים לקורונה ולחסן את כל בני ה – 60 ומעלה.

לצורך חיסון בני ה – 60 ומעלה חברו יחד צוותי המרפאות הקיבוציות, אחיות ומזכירות רפואיות יחד עם קופת חולים כללית ומחלקת הבריאות במועצה האזורית הגליל העליון.

מתחם לבדיקות קורונה בקיבוץ מעיין ברוך
צילום: דפנה אברהמס
מתחם לבדיקות קורונה במרכז הצעירים הסמוך לאגמון החולה.
צילום: דפנה אברהמס

גם בבדיקות לקורונה הגיבו מהר במועצה בגל הקורונה הנוכחי לחיסכון בזמן בתורים לבדיקות אנטיגן מוסדיות עבור מאות ילדים ומבוגרים. בשיתוף פעולה עם מד”א נפתחו שני מתחמים על מנת לקצר את זמן העמידה בתורים. נפתח מתחם לבדיקות קורונה בקיבוץ מעיין ברוך, ומתחם נוסף לבדיקות קורונה נפתח לתושבי דרום העמק במרכז הצעירים הסמוך לאגמון החולה.

ממנהלת מדור הבריאות במועצה אזורית הגליל העליון דפנה אברהמס נמסר: “כאשר המדינה נמצאת בשיאו של הגל החמישי לקורונה והמדיניות וההנחיות משתנים לעיתים תכופות, התושבים, מתינוקות ועד לזקנים עומדים לנגד עינינו. אנו עסוקים כל העת יחד עם צוות מקצועי של אנשי מקצוע למציאת פתרונות יצירתיים ורלוונטיים עבור תושבי כל האזור. הקורונה תעבור. חשוב לשמור על בריאות תושבינו ועל החוסן הקהילתי והחברתי”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn