צילום: מועצה אזורית הגליל העליון

לאחר שבמשרד הבריאות יתחילו רק היום (רביעי) במבצע חיסונים צוותים החינוכיים בכלל הארץ, ראש מועצה אזורית הגליל העליון גיורא זלץ היה הראשון בארץ לקיים מבצע חיסונים לקורונה לפני מספר שבועות לצוותי החינוך במועצה אזורית הגליל העליון בתמיכת משרד הבריאות ומשרד החינוך.

זלץ זיהה עוד בימים הראשונים למבצע החיסונים, לפני מספר שבועות, כי, בסיום כל יום נשארים עודפי חיסונים לקורונה במתחם החיסונים, שעלולים להיזרק אל הפח אם לא ינוצלו כראוי, או שיחוסנו צעירים ואנשים שאינם בסדר העדיפויות של משרד הבריאות למתן חיסונים. ואכן, כבר בשבוע השני למבצע החיסונים, בסיום כל יום הגיעו אל מתחם החיסונים לקורונה צוותי החינוך וחוסנו על פי החיסונים שנשארו בסיום כל יום עד שחוסנו כל צוותי החינוך במועצה.

כאמור, ביוזמה של זלץ, הצוות החינוכי במועצה אזורית הגליל העליון מחוסנים לקורונה וערוכים לפתיחה של מערכת החינוך לאחר הסגר בעוד כשבועיים. למצבע חיסונים של צוותי החינוך מתווסף חיסון האוכלוסיות בסיכון והאוכלוסייה המבוגרת ואף הגיעו עד לביתם של קשישים כדי לחסנם. זאת בנוסף למערך קפסולות מסודר במערכת החינוך במועצה עם תחלואה נמוכה בקורונה ב – 29 יישובי מועצה אזורית הגליל העליון שמוכרזת כרשות ירוקה, כך שבמועצה אזורית הגליל העליון ערוכים היטב לצאת מהסגר הנוכחי.

ראש מועצה אזורית הגליל העליון גיורא זלץ: “כבר כשהתחיל אירוע הקורונה הצבנו כמטרה את היכולת לייצר שגרת חיים, אחרת, שונה, כזו המתאימה ומאפשרת חיים עם וליד הקורונה. עשינו כך בחינוך, בזקנה, בתיירות, בתוך הקהילות שלנו. הכשרנו מערך חוקרות וחוקרים משלנו, בנינו מודל ייחודי של קטיעת שרשרת ההדבקה, של תמיכה בחולים ומבודדים, כך שנגיע ונגע בכל אחת ואחד כל הזמן. נכון להיום במבחן התוצאה בשל ההיערכות שלנו, האחריות וההתנהלות של התושבים שלנו, בעלי התפקידים ביישובים ובמועצה, האמון במנהיגות, החשיבה וההתארגנות לחירום כחלק מהשגרה מוכיחה את עצמה, יש במועצה 4 יישובים צהובים ו 25 ירוקים, המועצה ירוקה. תודה לכם על שיתוף הפעולה והאמון”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn