אשכול גליל מזרחי

בימים אלה עלה לאוויר קמפיין ארצי “גליל גולן – אל תהיו תיירים” של רשויות אשכול גליל מזרחי. הקמפיין בשיתוף פעולה של 18 הרשויות מכל אזור הגליל המזרחי והגולן עם למעלה מ-300 בעלי עסקים מהגליל והגולן.

אתר תיירות “גליל גולן” מרכז לראשונה במקום אחד את כל אירועי התרבות, מסלולי הטיול, אטרקציות ועסקי אוכל על מנת להנגיש את השפע המקומי והייחודי של הגליל והגולן לכלל התושבים ותיירים.

רכזת התיירות באשכול גליל מזרחי, סיון אור צרפתי: “למעלה משנה אנחנו מייצרים שיתופי פעולה עם יזמים ובעלי עסקים לטובת יצירת אתר בית אחד שנותן במה לעשייה המקומית של גליל גולן. בין היתר, האתר מרכז את כל ההופעות ואירועי התרבות במרחב ומדהים לגלות כמה תרבות איכותית יש מסביבנו”.

ראש מועצה מקומית קצרין ומוביל תחום התיירות והתרבות באשכול, דימי אפרצב: “אנחנו נרגשים לעלות לאוויר עם הקמפיין ולשים על מפת התיירות את בעלי העסקים והיזמים ולאפשר למטיילים ליהנות ממגוון פעילויות, מסלולים, סדנאות, מסעדות, חוויות שטח מאתגרות לצד נופש רגוע ומפנק. בסקרים שערכנו גילינו שמטיילים לא מכירים את האפשרויות הרבות ובזכות האתר והקמפיין ננגיש להם את החופשה הבאה שלהם”.

יו”ר האשכול וראש המועצה האזורית מבואות החרמון, בני בן-מובחר: “ראשי הרשויות הציבו את התיירות כמנוע צמיחה כלכלי אזורי. קבלנו תמיכה גדולה ממשרדי הממשלה ובראשם משרד הפנים מתוך מטרה למנף את התיירות בגליל ובגולן. אני מודה לדימי אפרצב, ראש מועצת קצרין ומוביל תחום התיירות והתרבות באשכול, ולצוות האשכול המסור ומזמין את כולם להיכנס לאתר גליל גולן ולצרף אליו עוד ועוד עסקי תיירות ותרבות מקומיים”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn