כמו כן, פרויקט ההזנה של הגנים ובתי הספר היסודיים יתחיל כבר בשבוע הראשון ללימודים.

 

שירי פריאנט

 

“אישורי הבטיחות של כל מוסדות החינוך בקרית שמונה התקבלו בזמן, תקינים ועודכנו בהתאם”, כך אומר ממונה הבטיחות במשרד החינוך. השבוע התקבלה הודעת משרד החינוך, לפיה כלל מוסדות החינוך בעיר תקינים ואושרו לאכלוס ילדי הגנים ותלמידי בתי הספר בעיר.

 

ראש העיר ניסים מלכה אמר בתגובה: “אני שמח כי כלל מוסדות החינוך בעיר תקינים ומאושרים לקליטת ילדי הגנים ותלמידי בתי הספר. הבטיחות אצלנו היא בראש סדר העדיפות. אני מודה לכל העוסקים במלאכה שמדי שנה עושים הכל כדי שילדינו ישהו במוסדות חינוך ראויים ובטוחים”.

 

חדשות טובות נוספות נמסרו מעיריית קרית שמונה- כבר בשבוע הראשון של הלימודים תסופק ארוחת צהריים חמה לילדי הגנים ולתלמידי בתי הספר היסודיים בעיר.

 

עיריית קרית שמונה בישרה כי ילדי הגנים ובתי הספר היסודיים יהנו כבר בשבוע הראשון מארוחה חמה. בשבוע שבין התאריכים 4.9-7.9.17, ייחשבו ימי ההזנה כימי ניסיון לכלל התלמידים. בשבוע זה יוכלו התלמידים וההורים להחליט האם הם מעוניינים בהמשך ההזנה או אם לאו. מהעירייה מוסרים כי “למרות שעל פי החוק, הרשויות מחויבות להעניק הזנה החל מה-21.10.17,  החליט ראש העיר כי ילדי קריית שמונה לא ימתינו חודשיים, אלא יהיו הראשונים בארץ שייהנו ממפעל ההזנה”.

 

החל מתאריך 10.9.17 ייקחו חלק במפעל ההזנה תלמידים שנרשמו לתכנית. הורים שלא מעוניינים לקחת חלק בפרויקט מתבקשים לחתום על טופס ויתור שיחולק בבתי הספר  ולהגישו עד יום 7.9.17  למזכירות בית הספר. הורים  המעוניינים  שילדיהם ישתתפו בפרויקט ההזנה וייהנו  מארוחה חמה  מדי יום מתבקשים להסדיר את התשלום באגף הגבייה בעיריית קריית שמונה במהלך השבוע הראשון של הלימודים.

 

ראש העיר ניסים מלכה: “בקריית שמונה ההשקעה בחינוך ילדינו היא לא סיסמא, אלא מחויבות עמוקה שלנו לילדינו ולהורים היקרים שנותנים בנו את אמונם שנה אחר שנה. זו הסיבה שהחלטתי יחד עם סגניי וחברי להנהלת העיר על הפעלת  חוגי  קרב  ופרויקט ההזנה כבר בשבוע הראשון של הלימודים. החלטה זו באה מתוך רצון להקל על ההורים ולאפשר לכלל התלמידים ליהנות מארוחה חמה ומזינה וללמוד בראש שקט”. מלכה מדגיש כי “לא יהיה ולו ילד אחד שלא יוכל להשתתף בפרויקט ההזנה בשל קושי כלכלי של הוריו. עיריית קריית שמונה מתחייבת להעניק מלגה והנחה לכל מי שיעמוד בקריטריונים על פי חוזר מנכ”ל משרד החינוך”.

 

 

 

 

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn