צילום: מועצה אזורית הגליל העליון

בעקבות העלייה בתחלואה בקורונה, ראש מועצה אזורית הגליל העליון גיורא זלץ, החליט יחד עם הנהלת החינוך במועצה אזורית הגליל העליון, הנהלות בתי הספר, ומשרד החינוך, לעבור ללמידה מרחוק של 4 התיכונים במועצה אזורית הגליל העליון לכיתות ז’-י”ב החל ממחר, יום רביעי 6/1/2021 .

זלץ אמר כי, אין מנוס אלא לנקוט צעדים נוספים לקטיעת שרשרת ההדבקה תוך ניסיון לצמצם למינימום את הפגיעה בשגרת החיים. בהתאם ימשיכו בשלב זה לפעול הגיל הרך, בתי הספר היסודיים, קידום נוער, החינוך המיוחד ומפגשי לימוד ספציפיים לקראת בגרות חורף, וכי, ההחלטה התקבלה מתוך ראיית התמונה הרחבה, צרכי הילדים וההורים כאשר נעשים מאמצים להמשיך ולקיים פעילות בבת הספר היסודיים ובקיבוצים ככל שהמדינה תאפשר.

ההחלטה של זלץ ככל הנראה נובעת מכך שצוותי ההוראה והחינוך במועצה אזורית הגליל העליון התחסנו לאחר שזלץ יזם מבצע חיסונים לצוותי החינוך בשיתוף משרד הבריאות, כשהוא מנצל את עודף החיסונים שנשאר בסיום יום לטובת חיסון של צוותי החינוך במועצה. זאת בנוסף לתחלואה נמוכה בקורונה בכלל יישובי המועצה ומערך קפסולות מסודר.

ראש מועצה אזורית הגליל העליון גיורא זלץ: “הכי קל זה לסגור, אם נאסור על נסיעה בכבישים כנראה לא תהיינה תאונות דרכים, יחד עם זאת מה יהיה השינוי כשנפתח מחדש?. אני מכבד את ההורים שבוחרים לא לשלוח אל ילדיהם לבתי הספר, יחד עם זאת אנחנו מאמינים שככל שהמדינה מאפשרת ואנחנו בזכות התארגנות נכונה ,היכולת שפיתחנו להכיל ולעצור מהר מאד כל אירוע של התפרצות, במחויבות ומקצועיות של צוותי החינוך. העובדה שכל הצוותים שלנו מחוסנים, אמון ההורים במערכות שלנו וראייה חינוכית רחבה, הרואה את צרכי הילדים וההורים, חשוב ונכון להפעיל את המסגרות השונות בבתי הספר וכך גם בתוך היישובים”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn