צילום: תקשורות יעל שביט

מכון המחקר מיגל, אירח את שגריר הודו בישראל טאנג’ב סינגלה, שהגיע לגליל עם המזכיר הראשון נבין ק.ראמקרישנה וסגנו ראג’יב בודוואדה.

בחוות המטעים של מו”פ צפון-מיגל סקרו אורי בן הרצל סמנכ”ל פיתוח עסקי במיגל ואריק בן מאיר מנהל חוות המטעים ומנהל פרויקטים במיגל,  את הטכנולוגיות החדשניות ביותר בתחומי החקלאות, המטעים והסביבה שנמצאות בחוות הניסיונות בשלבי פיתוח ובדיקה על ידי צוות חוקרי המו”פ.

צילום: תקשורות יעל שביט

בהמשך נסעו למרכז הפוסט-הרבסט של מיגל, שם הציג בפניהם החוקר ד”ר דני גמרסני, בחינה ומחקר להארכת חיי מדף של ירקות ופירות וחיסכון במזון, חלק מהמחקרים בסיוע בינה מלאכותית. הביקור המשיך למבנה המעבדות במכון המחקר מיגל, שם קיבלו השגריר וצוותו סקירה מדוד זיגדון מנכ”ל מכון המחקר מיגל, על הפעילות המחקרית במיגל כמנוע צמיחה אזורי, השילוב בין חקלאות ואקדמיה עם מכללת תל חי, מחקר יישומי ותעשייה וכן הקמת מכון המזון הלאומי וסטארטאפים בתחום הפודטק.

השגריר סינגלה התעניין בשיתוף פעולה עם מיגל לפיתוח מרכזי מחקר בהודו בתחומי החקלאות המתקדמת. כמו כן נפגש השגריר עם 10 סטודנטים בפוסט דוקטורט, אזרחי הודו הלומדים ועובדים במיגל, שסקרו בפני השגריר את עבודתם המחקרית במכון, בדגש על המחקר היישומי.

דוד זיגדון, מנכ”ל מכון המחקר מיגל אמר כי למכון המחקר מיגל שיתופי פעולה בינלאומיים עם מכוני מחקר בעולם ופועל לקידום המצוינות האקדמית והרחבת שיתופי הפעולה העסקיים בארץ ובעולם. עוד ציין זיגדון כי במיגל מועסקים 300 חוקרים, מדענים ואנשי מעבדה וכי מכון המחקר קלט בתקופה האחרונה עוד שבעה חוקרים נוספים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn