שבעה שחיינים ושחייניות מעמותת הספורט של הגליל העליון העפילו לגמר אליפות המדינה בשחייה לאחר תחרות מוקדמות מוצלחת באליפות החורף והביאו כבוד רב וגאווה.

זואי ולפיש צילום: איגוד השחייה בישראל

זואי ולפיש, בת 12 מקיבוץ יראון הייתה הכוכבת הראשית של התחרות, כאשר בארבעה מקצים שבהם השתתפה קטפה את מדליית הזהב. המדליה הראשונה הגיעה במקצה 200 מ’ מעורב אישי כאשר זואי עצרה את השעון לאחר 2:38.9 דק’ בלבד. המדליה השנייה הגיעה במקצה 200 מ’ חזה כשולפיש נוגעת בקיר לאחר 2:57 דק’. המדליה השלישית הגיעה במקצה 200 מ’ חופשי עם זמן מצוין של 2:18.26 דקות והרביעית במקצה 100 מ’ פרפר עם זמן נהדר של 1:08.6 דקות בלבד. בנוסף לארבעת המדליות, ולפיש גם זכתה בגביע מצטיינת שכבת הגיל של בנות גיל 12 ורשמה תחרות מצוינת, כשבנוסף לזכיות היא מקזזת את שיאיה האישיים בכל זינוק למים ומראה התקדמות גדולה.

נעה אדרי, בת 13 מקיבוץ יפתח הראתה התקדמות יפה מאוד במקצים בהם שחתה. במקצה 200 מ’ חזה אדרי עצרה את השעונים לאחר 3:16 דקות בלבד ומקזזת 8 שניות משיאה האישי. במקצה המהיר ל – 100 מ’ מעורב אישי אדרי קבעה תוצאה יפה של 1:23 דקות עם שיא אישי חדש.

יניב גוטמן, בן 12, מקיבוץ ברעם השתתף בארבעת המקצים בסגנון החופשי: 50 מ’, 100 מ’, 200 מ’ ו- 400 מ’. בכולם גוטמן קיזז משמעותית את שיאו האישי והוא ממשיך בכיוון הנכון.

בנוסף השתתפו: נמיס חרשוק, זוהר יצחקי, תמר שדה ועידו רז.

יונתן ורטיקובסקי, מנהל מחלקת השחייה בעמותת הספורט: “זאת הייתה אליפות פנטסטית. בכל זינוק למים ראינו שיא אישי חדש, במקצי השליחים ראינו שיפור ניכר של הטקטיקה ואנחנו בצוות המקצועי מרוצים מאוד. עצם העובדה ששבעה שחיינים ושחייניות הגיעו לגמר אליפות ישראל ובצורה משמעותית עם השתתפות בשלושת הימים, מראה על עתיד טוב לענף השחייה בגליל. מגיעה תודה ענקית לנמרוד פלמה, המאמן הראשי, על עבודה נהדרת והכנת השחיינים והשחייניות ולהורים היקרים על תמיכה אינסופית שמגיעה לידי ביטוי”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn