צילום: דובר צה”ל

לפני מספר ימים נערך טקס חגיגי לכבוד סיום קורס הקצינים הקרביים ביבשה בבית הספר לקצינים (בה״ד 1) במחנה ״לסקוב״ במצפה רמון. הטקס התקיים במעמד ראש הממשלה, נפתלי בנט ובהשתתפות הרמטכ״ל, רב-אלוף אביב כוכבי, מפקד זרוע היבשה, אלוף תמיר ידעי, מפקד פיקוד ההכשרות והאימונים, אלוף מוטי ברוך ומשפחות בוגרי הקורס.

בין הקצינים שסיימו את הקורס, אמיתי פרייזלר בן 21, גר בקריית שמונה בגרעין חיילים. אמיתי התגייס לחטיבת כפיר ולאחר הכשרה שירת בגדוד דוכיפת. תקופה לאחר מכן יצא לקורס מ”כים שבסופו היה מ”כ טירונים בבא”ח כפיר. במהלך ההכשרה חבר של אמיתי התקשר אליו וסיפר לו על גרעין לחיילים בקריית שמונה ואמיתי החליט לעבור לגור איתו.

 לאמיתי  שמונה אחים כאשר אחיו הבכור כיום מ”פ בגדוד 202 של הצנחנים. לאמיתי אח נוסף שנמצא בקורס חובלים. בכיתה ט’ הוא עבר לפנימייה עד שסיים בית ספר. כשעזב את הפנימייה לאחר ארבע שנים היה חודשיים בישיבה ולאחר מכן היה חמישה חודשים במכינה. בתום התקופה של הישיבה והמכינה התגייס לצה”ל.

הבוגרים והבוגרות סיימו את קורס הקצינים בתום שמונה חודשי הכשרה במהלכה עברו את שלב ההכשרה הראשון במגמת ״להב״ בבה״ד 1. את השלב השני ביצעו צוערי חטיבות החי״ר במגמת ״גפן״ בבה״ד, וצוערי החילות השונים בבסיסי ההדרכות. החל משבוע הבא עתידים הקצינים והקצינות החדשים להוביל ולפקד על הלוחמים והלוחמות בכלל הגזרות.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn