מאת אהרון מאיר דמרי / צילומים: מוטי שאשא

משחק ראשון למאמן דראפיץ במשחק ביתי ביום שבת הוביל להפסד ראשון מול המוליכה מבאר שבע.

צילום: מוטי שאשא
צילום: מוטי שאשא

המשחק הראשון של המאמן הטרי של קריית שמונה סלובודן דראפיץ’ הפגיש מולו את מובילת ליגת העל הפועל באר שבע, למרות שהמשחק התקיים בקריית שמונה באר שבע הייתה טובה יותר במחצית הראשונה ואף השכילה לכבוש פעמיים מה שבעצם סתם את גולל המשחק.

צילום: מוטי שאשא
צילום: מוטי שאשא

באר שבע פתחה טוב יותר את המשחק וכבר לאחר עשרים דקות של משחק עלתה על הלוח מבעיטה חופשית מכעשרים מטרים אל בין חיבורי הקורות של ברטקוס.

צילום: מוטי שאשא

שחקני באר שבע המשיכו לשלוט, איבוד כדור של שחקני קריית שמונה במרכז המגרש הוביל למתפרצת קטלנית של הגמלים שבסופה רוקביצה הרעיד את הרשת, באר שבע 2 קריית שמונה 0, זאת גם הייתה תוצאת המחצית.

צילום: מוטי שאשא

למחצית השנייה עלו שחקניו של דראפיץ יותר מרוכזים ועם המון אגרסיביות ורצון להשוות את התוצאה, שליטה בכדור לאורך כל המחצית השנייה הספיקה לכיבוש שער אחד בלבד, חמש דקות לסיום המשחק מרגליי שבירו אקס באר שבע (לא חגג את השער) כשנאמר מעט מידי ומאוחר מדי.

בדקה התשעים קיבלה קריית שמונה כרטיס אדום כאשר בן שבת הצעיר הכשיל חלוץ באר שבעי וקיבל את הצהוב השני. בסיום נצחון באר שבעי 2-1 .

צילום: מוטי שאשא
צילום: מוטי שאשא

אם נוכל להגיד דבר חיובי על ההפסד: המחצית השנייה הייתה מחצית טובה ועם קצת יותר יותר אמונה ורצון השער השני היה מגיע, עכשיו לאחר שלושה משחקים קשים מול אריות הליגה מגיעים המבחנים האמיתיים מול הקבוצות שברמתה של קריית שמונה, הפועל ירושלים ומכבי נתניה. בהצלחה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn