צילום: אהרון מאיר דמרי

מאת אהרון מאיר דמרי.

הלחץ של חלוץ מכבי תל אביב איתי שכטר השפיע ככל הנראה על שופט המשחק שניר לוי ששרק לבעיטת עונשין מאחד עשר מטרים לזכות קבוצתו של החלוץ וחרץ את גורל המשחק.

כתבתי את דברי לאחר המשחק בשעות הלילה המאוחרות, מאחר ונפשי לא נרגעה על ההפסד של עירוני איתוראן קריית שמונה למכבי תל אביב 1-0.

לא אכתוב הרבה על המשחק , מלבד זה ששחקניו של רפואה נתנו משחק הרואי, מלחמה על כל כדור, לחץ על כל המגרש, מה שגרם לתסכול של שחקני מכבי תל אביב. ועובדה היא כי, ברטקוס כמעט ולא היה צריך להתאמץ לכל אורך תשעים הדקות.

במצב של תיקו אפס בדקה ה- 95 שופטי ה- var קראו לשופט המשחק שניר לוי לבדוק האם הייתה הכשלה ברחבת קריית שמונה. בזמן בדיקת השופט ראיתי שוב ושוב את האי הכשלה או יותר נכון “זינוק הרואי” של שחקן מכבי תל אביב על רגלו של מגן קריית שמונה בן שמעון. גם שדרן המשחק יורם ארבל וגם הפרשן מוטי איווניר ראו זאת כמוני, אך שופט המשחק ראה בטלוויזיה שלו משהו אחר. השופט ראה עבירה והחליט לשרוק לבעיטת עונשין מאחד עשר מטרים לזכות מכבי תל אביב, זה הזוי.

את הבעיטה בעט לרשת ביטון, שחקן של מכבי תל אביב, ושריקת הסיום נשמעה ברקע. הפסד כואב ואכזרי. אפילו בעלי קבוצת קריית שמונה איזי שירצקי התקומם על איגוד השופטים ובמיוחד ה-var שאמור לעשות צדק על כר הדשא. איזי התרעם ואמר כי, קבוצתו לא תעלה למשחק הבא ביום ראשון מול הפועל כפר סבא. גם יו”ר איגוד השופטים תירוש אמרה כי, הצטברות הטעויות נגד קריית שמונה מקוממות והיא מבינה את איזי שירצקי.

אסכם ואומר לשחקני קריית שמונה, למרות הפסד חמישי ברציפות, הבאתם משחק מצוין, הוכחתם שאתם לא פחות טובים ממכבי, משחק ההקרבה היה מעולה. נכון שלאחר ארבעה הפסדים רצופים קשה מאוד להרים את הראש, אך הוכחתם היום שאתם קבוצה של גברים ואני מאמין שכבר ביום ראשון הניצחון יגיע. בהצלחה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn