לפני כשבוע (25/6) בשעות הערב המאוחרות התקבלה הודעה במוקד 100 של משטרת ישראל אודות תקיפה שהתרחשה במרכז של קצרין שבה נפצע גבר על ידי שני גברים שתקפו אותו במכות ובאמצעות בקבוק בירה.

צילום: דוברות המשטרה

מייד עם קבלת הדיווח הוזעקו כוחות משטרה, לזירת האירוע. כשהגיעו השוטרים למקום, הבחינו בקורבן שרוע על הקרקע, מדמם, ומקבל טיפול רפואי. השוטרים גבו עדויות, אספו ממצאים ופתחו בחקירה. במקביל החלו בפעולות חקירתיות, לאיתור זהותם של החשודים בתקיפה ולהתחקות אחר מסלול בריחתם. הקורבן (49) נפצע באורח בינוני (עפ”י גורמי רפואה) ופונה לבית החולים “זיו” בצפת להמשך טיפול רפואי.

במהלך החקירה תוך שימוש במגוון פעולות חקירה אותרה זהותם של החשודים והם נעצרו. החשודים
(48, 42 קצרין) נחקרו ובהתאם להתפתחויות בחקירה, האריך בית משפט השלום בקרית שמונה את מעצרם עד להגשת כתב האישום שהוגש אתמול (חמישי).

מהחקירה עלה, כי ביום האירוע הבחינו שני החשודים בקורבן במכולת בקצרין. באותה עת החל דין ודברים בין הצדדים על רקע אי שביעות רצונו של אחד החשודים מעבודת השיפוץ, שביצע הקורבן בביתו של החשוד. או אז החלו החשודים לתקוף את הקורבן באמצעות בקבוק בירה ובמכות. לאחר מכן נמלטו החשודים מהמקום.

בתום חקירה זריזה הועבר חומר החקירה לחטיבת התביעות במשטרת ישראל, אשר הודיעה (רביעי) בבית משפט השלום בקרית שמונה על כוונתה להגיש כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים כנגד שני החשודים ובית המשפט נעתר לבקשתה והוגשו כתבי אישום אתמול (חמישי).

משטרת ישראל נמסר כי הם רואים בחומרה כל מעשה אלימות ובריונות ותפעל בנחישות כנגד אותם עבריינים העושים דין לעצמם במטרה לשמור על שלומו וביטחונו של הציבור.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn