צילום: מועצה אזורית הגליל העליון

לפני מספר ימים הגיע שר המדע והטכנולוגיה יזהר שי לביקור במועצה אזורית הגליל העליון וניפגש עם ראש מועצה אזורית הגליל העליון גיורא זלץ. הביקור התחיל במלון “גליליון”, שם נפגשו עם הנהלת המלון ועם הבעלים, חיים אוחיון, ושוחחו על הותרת בתי המלון בצפון סגורים. מלבד היותו שר המדע, שי הוא גם חבר בקבינט הקורונה, ולכן היה חשוב למארחים להציג בפני השר את הצורך לפתוח את המלונות וכפרי הנופש בגליל העליון.

המשך ביקור השר, בחוות המטעים של החברה לחקלאות של מו”פ צפון ומיג”ל, שם הוצגו בפני השר מיזמי חקלאות חדשניים המהווים דוגמה מצוינת לתוצרים אליהם ניתן להגיע כשמפגישים בין חקלאות ומדע. הסיור המשיך במפעל “שמיר אופטיקה” בקיבוץ שמיר, אחד מעמודי התווך של התעשייה בגליל. סיום הביקור במפגש עם הנהלת מועצה אזורית הגליל העליון שהוצגה בפניו הגישה הקהילתית שהמועצה מיישמת לצמצום התחלואה בקורונה ולקטיעת שרשראות ההדבקה.

חבר הכנסת יזהר שי, שר המדע והטכנולוגיה: “במסגרת הסיור המרתק ראינו מחקרים חקלאיים מתקדמים, ביקרנו בחברה שמייצרת פתרונות טכנולוגיים פורצי דרך ופגשנו יזמים מעוררי השראה. הביקור חידד שוב את מה שטענתי השבוע בישיבות קבינט הקורונה: אין היגיון בהמשך הפגיעה הרוחבית בפרנסתם של אזרחי ישראל. ההתמודדות עם המגיפה חייבת להיות דיפרנציאלית, ולאפשר מענה על הצרכים המשתנים של הישובים ברחבי הארץ. תודה לגיורא ולצוות המועצה המסור על סיור מלמד ומעשיר. מבטיח לבוא לבקר שוב בקרוב”.

גיורא זלץ, ראש מועצה אזורית הגליל העליון: “המשימה המרכזית שלנו, ראשי הרשויות, היא למצוא את הדרכים לחיות עם וליד הקורונה. אנחנו עושים זאת תוך ניצול היתרונות והיכולות המיוחדות שלנו, כמו גם שיח מקצועי וענייני עם הממשלה והכנסת. זוהי המטרה בביקורים אלו ולשמחתי יש להם פירות, כך בחינוך, בתיירות בעסקים קטנים”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn