צילום: מועצה אזורית הגליל העליון

ראש מועצה אזורית הגליל העליון, גיורא זלץ, אירח לפני מספר ימים את שר התרבות והספורט, ח”כ חילי טרופר (“כחול-לבן”) במרכז קלור לאומנויות הבמה בכפר-בלום. ח”כ טרופר ערך סיור במרכז, התרשם מחדרי החזרות ומהציוד המתקדם, נכנס לביקור בחוג בלט ובחוג מחול מודרני ושמע סקירה על פעילות המרכז ממנהלו, תלם חורין ומרעות ברן, מנהלת בית הספר למחול. מידע נוסף על פעילות המועצה הועבר לשר על ידי רותם מנור, מנהלת מחלקת התרבות, ואחיקם שושן, מנכ”ל עמותת הספורט.

שר התרבות והספורט, ח”כ חילי טרופר: “שמחתי לבקר במרכז קלור של מועצה אזורית הגליל העליון וברצוני להודות לגיורא ולצוות על האירוח הלבבי. המרכז אומנם יפה, אבל האנשים פה יפים עוד יותר, הם משרים אווירה מיוחדת ואהבה לתרבות ולספורט. אי אפשר לבקש יותר מזה”.

ראש מועצה אזורית הגליל העליון, גיורא זלץ: “הביקור היה מוצלח ביותר, הואיל והשר טרופר הוא אדם חושב, אכפתי וערכי. גם אם לא ניכנס לסוגיית חוסר הוודאות הפוליטי השורר כיום, באופן עקרוני חשוב שחילי ואנשים כמוהו נמצאים בתפקידי מנהיגות מרכזיים במדינה”.

תלם חורין, מנהל מרכז קלור: “אנו שמחים ששר התרבות והספורט, חילי טרופר, התרשם עמוקות מהפעילות הענפה שהתקיימה ומתקיימת במרכז קלורלאמנויות הבמה, כמובן תחת הנחיות הקורונה. אנו מאמינים כי הביקור יביא להגדלת התמיכה של משרד התרבות בפעילות המרכז.”

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn