צילום: כבאות והצלה צפון

עדכון 14:05: בהמשך לתאונה בכביש 8677 סמוך לכפר הנשיא: לאחר ביצוע פעולות החייאה, חובשים ופראמדיקים של מד”א קובעים את מותו של צעיר בן 23 ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח זיו 2 פצועות במצב בינוני: ילדה בת 4 עם חבלות בבטן ובראש ואישה בת 28 עם חבלות בבטן ובגפיים תחתונות.

חובש רפואת חירום במד”א מאיר לוי, סיפר: “היינו בסמוך לתאונה כאשר התרחשה. עצרנו בצד הדרך ובזמן שהלכנו לעזור לפצועים חייגנו למוקד 101 של מד”א על מנת להזניק ניידת טיפול נמרץ למקום. ראינו 2 כלי רכב עם פגיעות פח קשות כשאחד מהם הפוך ובתוכו נלכד גבר כשהוא מחוסר הכרה. חילצנו אותו וראינו שהוא סובל מחבלת ראש קשה מאוד, ללא דופק ונשימה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה ממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו במקום. 2 פצועות ישבו על הכביש כשהן בהכרה וסובלות מחבלות בגופן, הכנסנו אותן לאמבולנס ופינינו אותן לבית החולים תוך מתן טיפול רפואי כשמצבן בינוני.”

עדכון: 13:55 הרוג ושני פצועים כתוצאה מתאונה קשה בכביש 8677.

תמר שלזינגר חובשת איחוד הצלה מסרה: “מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב. למרבה הצער נהג אחד הרכבים נהרג במקום. כמו כן הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לאשה בת 28 ולילדה כבת 4 שנפצעו באורח בינוני. עומסי תנועה נוצרו עקב אופי התאונה”.

היום, ראשון, בשעה 12:54 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב ירדן על תאונת דרכים בין 2 כלי רכב כביש 8677 סמוך לכפר הנשיא. חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ל3 פצועים, בהם 1 בהחייאה. עדכון בהמשך.

מכיבוי והצלה נמסר על חילוץ לכוד בתאונת דרכים סמוך לטובא-זנגרייה: בשעה 12:56 התקבלה הודעה המוקד 102 של משל”ט צפון על תאונת דרכים סמוך לכפר טובא זנגרייה. 2 צוותי כיבוי מתחנת גליל-גולן בפיקודו של להב גדי אזולאי זינקו למקום האירוע. עם הגעת לוחמי-האש למקום זיהו כי מדובר בתאונה בין 2 רכבים כאשר רכב אחד הפוך על השני.

בפעולות חילוץ מהירות חילץ הצוות נפגע אחד שהיה לכוד ברכב ההפוך והעבירו אותו במצב אנוש לטיפול מד”א. במקביל, נותקו מקורות האנרגיה ברכבים ובוצעו סריקות לשלילת נפגעים נוספים בתאונה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn