עדי גבירצמן מומחית לתזונה

תזונה בריאה בסוכה – ללא גלוטן, ללא סוכר ודלת פחמימה

באדיבות: עדי גבירצמן, מומחית לתזונה מאוזנת, מפתחת מתכונים דלי פחמימות, ללא גלוטן מה- Hatafrit.

חג הסוכות, הוא זמן למפגש משפחתי-חברתי. המסורת העיקרית בחג היא אירוח ואכילת ארוחות בסוכה. אם יש לכם או לאורחים הגבלות תזונתיות כמו העדפות ללא גלוטן, ללא סוכר ודלות פחמימות, עדיין תוכלו לייצר מפגש בלתי נשכח ולהינות ממאכלים טעימים וחגיגיים בסוכה שלכם.

עדי גבירצמן, מומחית לתזונה מאוזנת, מפתחת מתכונים דלי פחמימות, ללא גלוטן מהHatafrit  מעניקה לנו מספר אפשרויות טעימות וקלות להכנה.

מגש ירקות בגריל או בתנור: הכינו או שפדו מבחר צבעוני של ירקות בגריל כמו קישואים, פלפלים, אספרגוס . מזלפים עליהם שמן זית, מפזרים עשבי תיבול טריים ומטבלים במלח ופלפל. תוספת טעימה ודלת פחמימה.

אורז כרובית: החליפו את האורז המסורתי באוזר כרובית כבסיס למנות המוגשות אצלכם בסוכה. אורז כרובית נטול גלוטן, דל פחמימה וניתן לתיבול בקלות ומשלים כל מנה בטעם הממכר.

לחמעגון – לחם בשר, מהיר וקל להכנה לכל שעה ביום. הבסיס בצק דל פחמימה שיכול להתאים גם לפוקצ’ה וגם לפיצה.

מרק כרובית ומקל פרמזן צילום: עדי גבירצמן

מתכון ללחמג’ון   

כדורי בשר ללא גלוטן: הכינו כדורי בשר מלוחים ומתובלים ללא גלוטן. קמחו אותם בקמח שקדים, או קמח קוקוס במקום פירורי לחם, טגנו בשמן עמוק והגישו אותם כנשנוש. לחילופין, הגישו אותם עם רוטב עגבניות ללא סוכר בתוספת אורז כרובית.

פסטה קישואים ופסטו – הפכו את הקישואים לרצועות ספגטי, תבלו אותם בבזיליקום ביתי, מלח פלפל. זו מנה מפוצצת בטעמים.

פלפלונים קטנים ממולאים במילוי של בשר בקר טחון ואורז כרובית, בתוך רוטב עגבניות , לבשל עד ריכוך. תבלו במלח, פלפל.

מקלות/קרקר מוצרלה – הכינו מראש ללא גלוטן על בסיס של בצק גבינה וקמח שקדים והגישו לצד כל מרק חם.  קרקר מוצרלה   

פיצה בסוכה – קיימות אפשרויות רבות לבסיסים של פיצה ולפיצה שהן ללא גלוטן וללא תוספת סוכר. פיצה דלת פחמימה עשויה ממרכיבים מעט שונים ואפילו מפתיעים ותהליך ההכנה שלה קל ומהיר.  להלן קישור למתכון:  מתכון לפיצה

קינוח ללא סוכר: סגרו את החגיגה עם קינוח ללא סוכר , כמו : כדורי שוקולד ללא סוכר, עוגת שוקולד ללא קמח מקמח שקדים . להלן מתכון לעוגת שוקולד אישית.

גיגית ללא גלוטן

מתכון לעוגת שוקולד אישית

חג סוכות שמח!!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn